همیشه باید فولاد را جزو مدعیان دانست

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در باشگاه همه چیز مهیا است و عذری قابل قبول نیست.

همیشه باید فولاد را جزو مدعیان دانست

حسن بیت‌سعید پس از پیروزی 2 بر صفر فولاد خوزستان مقابل گل‌گهر اظهار داشت: می‌دانستیم تیم حریف لایه‌های دفاعی سختی دارد و کار ما دشوار است. آنالیز بسیار خوبی از آنها با شهرخودرو داشتیم و دیدید که تا دقیقه 67 خیلی خوب دفاع کردند.

بیت‌سعید افزود: نیاز به گل اول داشتیم که کارمان آسان‌تر شود. خدا را شکر در نیمه اول به گل رسیدیم. می‌توانستیم زودتر به گل‌های دوم و سوم هم برسیم. شاید بدشانسی و بی‌دقتی بود ولی باز هم خدا را شکر که نتیجه 2 بر صفر به سود ما شد. جا دارد این برد را به هواداران تقدیم کنم که همیشه یار و یاور ما بودند و خیلی برای ما زحمت می‌کشند.

وی در مورد اینکه آیا امسال بدشانس است، گفت: نه. بعد از هر دیدار، بازی خودم را آنالیز می‌کنم. در این 12 بازی، شاید 3 یا 4 توپ در محوطه گیرم آمد. توپ‌های خوبی گیرم نیامده که آنها را خراب کنم. هر وقت توپ خوبی گیرم آمد، توانسته‌ام به نحو احسن از آن استفاده کنم.

مهاجم تیم فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم می‌تواند موفق‌تر عمل کند، عنوان کرد: فولاد همیشه تیم قدرتمندی نشان می‌دهد. سازماندهی خوبی دارد. این تیم توانسته دو بار قهرمان لیگ شود که در آسیا صاحب نام است. همیشه باید فولاد را جزو مدعیان دانست چون یکی از بهترین باشگاه‌ها است و از نظر ساختار، امکانات و ورزشگاه همه چیز مهیاست. عذری قابل قبول نیست. باید همیشه به جایگاه‌های بالا نگاه کنیم چون استان خوزستان و هواداران فولاد لایق بهترین‌ها هستند. ما همیشه باید به بالای جدول فکر کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها