هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

برد شیرین سرخ ها با «نوک» پای ترابی/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته شانزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان کالدرون به پایان رسید تا سرخپوشان موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کنند.


برد شیرین سرخ ها با «نوک» پای ترابی/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵ امروز در هفته شانزدهم رقابت لیگ برتر فوتبال میهمان پارس جنوبی جم بود که در نهایت این تیم با تک گل دقیقه ۹۵ مهدی ترابی به پیروزی رسید.

کالدرون که در این بازی بار دیگر ترکیب متفاوت را نسبت به گذشته وارد زمین کرد ترجیح داد رادشوویچ را درون دروازه پرسپولیس نگه دارد تا علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی برای دومین بازی متوالی طعم نیمکت نشینی را بچشد. همچنین سید جلال حسینی هم در کنار بیرانوند نشست تا کنعانی زادگان بار دیگر در قلب خط دفاع کنار خلیل زاده بایستد.

همچنین کالدرون شگفتی خود را در خط حمله رقم زد. جاییکه علی علیپور از حمع یازده مرد اصلی کنار گذاشته شد تا مهدی عبدی زننده گل پیروزی بخش سرخ ها در دربی پایتخت فرصت بازی کردن پیدا کند.

سرخپوشان پایتخت در نیمه اول بارها دروازه میزبان خود را مورد حملات پردامنه قرار داند اما عملکرد قابل قبول فرناندو دخسوس مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

مهم ترین موقعیت این بازی را محمدحسیین کنعانی زادگان با ضربه سر و روی ارسال کرنر ایجاد کرد که دخسوس به خوبی ان را دفع کرد تا دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل برسند.

علی علیپور از ابتدای نیمه دوم به جای مهدی عبدی وارد زمین شد تا این مهاجم بتواند پرسپولیس را به گل برساند. حملات سرخپوشان در ۴۵ دقیقه دوم این بازی باز هم ادامه داشت اما دفاع پرتعداد پارس جنوبی جم مانع از گل خوردن آنها شود.

در دقیقه ۶۰ این دیدار، داور بازی برای میهمان خطای پنالتیگ رفت اما پس از مشورت با کمک های خود تصمیمش را تغییر داد تا باعث خوشحالی هواداران پارس جنوبی شود. تغییر تصمیمی که صدای نیمکت نشینان پرسپولیس را درآورد.

کالدرون که به خوبی از جنگ بالای جدول برای حضور در صدر باخبر بود در دقایق پایانی سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده را وارد زمین کرد تا به قدرت تهاجمی سرخ ها بیافزاید اما آنها هم نتوانستند کاری از پیش ببرند تا اینکه در دقیقه ۹۵ این دیدار مهدی ترابی با شوتی تماشایی گل پیروزی را وارد دروازه حریف کند.

شاگردان گابریل کالدرون با این پبروزی ۳۱ امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول صعود کردند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها