تاکید پیروانی بر ورود همه هواداران پرسپولیس به ورزشگاه در جلسه هماهنگی

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی بازی با پارس جنوبی جم بر تسهیل در خرید بلیت و ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه تاکید کرد.

تاکید پیروانی بر ورود همه هواداران پرسپولیس به ورزشگاه در جلسه هماهنگی

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس با پارس جنوبی از ساعت ۲۱ به ریاست جواد خلیفه سلطان، ناظر مسابقه و با حضور افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از پرسپولیس برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد پرسپولیس با پوشش یک دست سرخ و یک دست سبز ، برای بازیکنان و دروازه بان و پارس جنوبی جم با پوشش یک دست زرد و یک دست مشکی برای بازیکنان و دروازه بان در میدان حضور پیدا کنند.

همچنین در این جلسه با توجه به استقبال چشمگیر هواداران پرسپولیس از این بازی و مشکلاتی که برای بلیت فروشی وجود داشت، افشین پیروانی با ناکید بر این که مردم بوشهر و پرسپولیسی ها در این استان همواره نسبت به سرخپوشان ایران لطف داشته اند، خواهان آن شد که هواداران بدون مشکل امکان حضور در ورزشگاه را پیدا کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به این مساله که هواداران بوشهری حتی از جم بعد از پرشدن سکوهای مربوط به میهمان ، برای خرید بلیت از دیگر قسمت ها دچار مشکل بوده اند ، بر فراهم بودن امکان ورود آن ها به ورزشگاه در صورت خالی ماندن سکوها تاکید کرد.

ناظر مسابقه نیز در این ارتباط اطمینان داد و اعلام کرد که طبق قانون تا دو ساعت به شروع مسابقه صبر خواهد شد و اگر سکوهایی خالی باشد به تماشاگرانی که بیرون ورزشگاه باشند باید وارد شوند تا آن جا که سکوها پر شود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها