سانه خواهان تسریع فرایند پیوستنش به بایرن مونیخ

بال آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی قصد دارد هر چه سریع‌تر به سرخپوشان مونیخی ملحق شود.

سانه خواهان تسریع فرایند پیوستنش به بایرن مونیخ

نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد، لروی سانه می‌خواهد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش به آلمان بازگردد، برای همین در تلاش است تا فرایند انتقالش به بایرن مونیخ  در نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو سرعت بخشیده شود. این بال آلمانی که پس از مصدومیتی نسبتاً طولانی مدت روز دوشنبه به تمرینات منچسترسیتی بازگشت و در حال کار کردن برای بازیابی کامل سلامتش است، تصمیم به بازگشت به فوتبال آلمان گرفته است.

منچسترسیتی برای فروش لروی سانه 23 ساله مبلغی در حدود 150 میلیون یورو می‌خواهد، اما بایرن مونیخ به دنبال عملی کردن این انتقال در ازای رقمی کمتر است، چرا که این بازیکن احتمالاً زمان بیشتری برای ریکاوری کامل نیاز دارد. بازیکن پیشین شالکه که در اواسط مرداد ماه در جریان دیدار منچسترسیتی با لیورپول در جام خیریه از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شد، انتظار می‌رود در ماه فوریه یا مارس 2020 بتواند به شرایط بازی برسد.

لروی سانه در این تابستان شایعه بازگشتش به فوتبال باشگاهی آلمان بسیار داغ بود اما مصدومیت بدموقع تمامی معادلات را به هم ریخت. رسانه‌‌های آلمانی در تابستان گزارش داده بودند که بال پیشین شالکه در مسیر پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد و حتی برای عقد قراردادی پنج ساله با دستمزد سالیانه 18 میلیون یورو با بایرن به توافق رسیده است.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها