نمی‌‌خواهم به بارسلونا برگردم

بال برزیلی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید از وضعیتی که در این تیم دارد، آنقدر راضی است که تمایلی به بازگشت به تیم اصلی‌اش ندارد.

نمی‌‌خواهم به بارسلونا برگردم

فیلیپه کوتینیو می‌گوید بارسلونا در برنامه‌هایش برای آینده جایی ندارد و این در حالیست که او تا سال 2023 با این تیم قرارداد دارد.

کوتینیو پس از تجربه دو فصل نه چندان پربار، تابستان امسال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ رفت و در این تیم شروع خوبی هم داشت. ماندن یا نماندن کوتینیو در بایرن مونیخ به نظر مدیران این باشگاه بستگی دارد اما خود او می‌گوید که ترجیح می‌دهد و امیدوار است تا پایان فصل آنقدر به درد باواریایی‌ها بخورد که حاضر شوند مبلغ لازم برای خرید قطعی او به بارسلونا را بپردازند، رقمی که کم هم نیست و ممکن است مانع بزرگی بر سر دائمی کردن قرارداد این بازیکن قرضی ایجاد کند. گفته می‌شود که بارسلونا برای فروش کوتینیو 120 میلیون یورو می‌خواهد. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که بایرن مونیخ در پایان فصل کوتینیو را به بارسلونا پس دهد، اتفاقی که خود بازیکن برزیلی امیدوار است رخ ندهد.

نشریه اسپورت به نقل از کوتینیو نوشته است: من در بایرن مونیخ احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر برنامه‌ام این است که برای یک سال در این تیم بازی کنم و به همین دلیل روی بازی‌هایم در این تیم تمرکز دارم اما اگر همه چیز روبه‌راه باشد، دوست دارم که در بایرن مونیخ بمانم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها