فیفا، طلب ۷۰۰ هزار دلاری پرسپولیس را نداده است

فدراسیون جهانی فوتبال هنوز طلب حدود ۷۰۰ هزار دلاری سرخپوشان را به این تیم نداده است.

فیفا، طلب ۷۰۰ هزار دلاری پرسپولیس را نداده است

در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در آن حضور داشت، پرسپولیس از ۲ بازیکن برخوردار بود که در بیشتر بازی‌ها حضور داشتند و به همین دلیل سرخپوشان پایتخت مانند دیگر باشگاه‌ها پاداش خواهند گرفت و همچنین با جوایز دیگر، پرسپولیس ۶۹۶ هزار دلار از فیفا طلب دارد که هنوز این پول را وصول نکرده است.

سرخپوشان مذاکراتی را با فدراسیون فوتبال داشته اند و درحال حاضر سئول نشین‌ها (مدیران فدراسیون فوتبال) پیگیر مطالبات فدراسیون و باشگاه‌ها هستند تا بتواننند شرایط شان را بهبود دهند.  

امیر علی حسینی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: فدراسیون فوتبال درحال پیگیری مطالبات مان است و راه حل‌هایی را ارائه می‌دهند تا طلب مان را بگیریم.

لازم به ذکر است، در ماه‌های گذشته پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه زیادی نرم کرده و یکی از دلایل اصلی‌ای که سبب شد تا برانکو از جمع سرخپوشان جدا شود و همین بود و اگر به زودی این مشکل حل نشود، بشار رسن نیز مانند ماریو بودیمیر از جمع پرسپولیسی‌ها جدا می‌شود.

محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال چند روز پیش در گفتگویی بیان کرد، فدراسیون فوتبال حدود ۹ میلیون دلار از فیفا طلب دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها