نبی: طارمی با تیم خارجی قرارداد نبندد، پرسپولیسی می‌شود

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: من با رضاییان و طارمی صحبت کردم تا به پرسپولیس بیایند ا ما رامین قرارداد داشت و طارمی اعلام کرده اگر به تیم خارجی نرود به پرسپولیس می‌آید.

نبی: طارمی با تیم خارجی قرارداد نبندد، پرسپولیسی می‌شود

مهدی محمدنبی درخصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس  و برانکو ایوانکوویچ گفت: آقای برانکو سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و ما می‌خواهیم با تفاهم همه چیز حل و فصل شود. وکیل آقای برانکو مکاتباتی با آقای عرب داشته و بخش حقوقی و بین‌الملل  پرسپولیس پیگیر این مسائل هستند تا در اولین فرصت با وکیل آقای برانکو تفاهم کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از طلب برانکو باقی مانده افزود: برانکو 60 درصد از قراردادش را دریافت کرده است. ما در هیات مدیره بررسی کردیم و دیدیم که او هیچ دریافتی نداشته و فقط پاداش گرفته است. با تلاش‌هایی که صورت گرفت 60 درصد از مطالبات برانکو که معادل 500 هزار یورو بود را به او دادیم و حدود دو ماه و نیم قبل این پول به او پرداخت شد. 40 درصد از قرارداد به علاوه  بخشی از پاداش‌ها باقی مانده و ا مدیواریم که با وکیل او تفاهم کنیم. 

نایب رئیس هیات مدیره  باشگاه پرسپولیس درخصوص  وضعیت علیرضا بیرانوند هم تصریح کرد: او همراه با تیم ملی به کره جنوبی رفته بود و 10 روز  مرخصی داشت. بعد از آن به باشگاه آ‌مد و با وجود اینکه سه پیشنهاد خارجی داشت اما در جلسه‌ای که با او داشتیم قرار شد که در پرسپولیس کارش را ادامه دهد. او بعد از خروج از باشگاه در مصاحبه‌ای با خبرنگاران همین مساله را اعلام کرد و گفت که از خانواده پرسپولیس است و بعد راهی تمرین شد. 

نبی درباره اینکه طبق ادعای هواداران، این باشگاه قراردادی با بازیکنان جدید نبسته، اظهار داشت: نوع قرارداد بازیکنان در گذشته به گونه‌ای بود که به راحتی می‌توانستند به دلیل بندی که در قرارداد دارند از پرسپولیس جدا شوند. خلیل‌زاده، کامیابی‌نیا، نوراللهی، بیرانوند و ... بندهایی در قراردادشان داشتند که می ‌توانستند به راحتی جدا شوند و روی قرارداد آنها دقت نشده بود. اکثر بازیکنان این بندها را داشتند و حداقل 5-4 بازیکن با پیشنهادهایی روبرو شدند  اما با جلساتی که برگزار شد آنها را حفظ کردیم که این کار اصلا ساده نبود.  

وی که در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما شرکت کرده بود، در خصوص جذب بازیکن خارجی هم افزود: آقای کالدرون روی آنالیزهایی که داشته اعلام کرده که یک مهاجم آسیایی می‌‌خواهد و امیدواریم که مقدمات برای جذب این بازیکن انجام شود. 

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص بحث حضور چهار بازیکن در لیست مازاد کالدرون هم افزود: در هیات مدیره چیزی مصوب نشده است. البته طبیعی است که با رفتن بودیمیر باید جای او یک بازیکن جذب شود. رضا شکاری هم بازیکن زیر 23 سال است و ذوب آهن با ما کنار می‌آید. البته باشگاه ذوب ‌آهن با باشگاه قبلی شکاری در دعوا است و مسیر انتقال او قانونی خواهد بود هرچند که بخش حقوقی ما پیگیر این مساله است تا مثل موضوع طارمی مشکلی پیش نیاید. 

وی درباره بحث حضور وحید امیری هم افزود: پرسپولیس خانه امیری است و عرب این مساله را پیگیری می‌کند.  صحبت‌هایی با او انجام شده اما من شنیده‌ام که دو باشگاه به باشگاه ترابزون نامه زدند و اگر این مساله دردسری ایجاد نکند حضور او مشکلی نخواهد داشت. 

نبی درباره شایعه جدایی فرشاد احمدزاده پس از فشارهایی که به این بازیکن وارد شده، گفت: من در این باره اطلاع ندارم و این مساله را باید ایرج عرب پاسخ دهد. 

وی درباره بحث حضور ر امین رضاییان و مهدی طارمی در پرسپولیس گفت: من با رامین رضاییان و طارمی صحبت کردم تا به پرسپولیس برگردند. نیت آنها این بود که برگردند اما رامین با تیمش قرارداد داشت و طارمی هم درگیر عقد قرارداد با یک باشگاه است. من با طارمی صحبت کردم و او عازم سفر به خارج از کشور بود. با او صحبت کردم و اگر با تیم خارجی قرارداد نبندد به پرسپولیس می‌آید. 

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا بودیمیر از پرسپولیس شکایت خواهد کرد تصریح کرد: رقم مانده او زیاد نیست و آقای عرب حتما با او تسویه حساب می‌کند. 

نبی درباره بحث خصوصی‌ شدن پرسپولیس و اینکه آیا بستر برای انجام این کار فراهم شده یا نه گفت: مسئول سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده که بسترها آماده نیست و باید آیین‌نامه در این باره  تمام و کمال تعریف شده باشد اما در یک کلام مال و املاک استقلال و پرسپولیس گرفته شده و استخوانی بیشتر نمانده است. تلاش در این شرایط برای حفظ باشگاه سخت است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که همه چیز خوب باشد. باید این دو باشگاه به درآمدهای پایدار برسند اما الان درآمدهای آنها موسمی است. باید به سمتی بروند که درآمد پایدار داشته باشند یا مال و اموال آنها پس داده شود تا بتوانند نفس بکشند. 

وی درباره شایعاتی که درخصوص سیدجلال حسینی مطرح شده اظهار داشت: بعید می‌دانم این حرف‌ها صحت داشته باشد چرا که او بزرگتر تیم است و با ایرج عرب هم صحبت‌هایی انجام داد و قراردادش تمدید شده است. 

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا شماره تلفن او هم همانند ایرج عرب در فضای مجازی پخش شده یا نه، گفت: شماره من پخش شده و خیلی از هواداران تماس می‌گیرند و احوال‌ پرسی می‌کنند.  هواداران لطف دارند اما از آنها می‌خواهم اجازه دهند تا کار با تمرکز ادامه پیدا کند تا کسانی که زحمت می‌کشند بتوانند  در این شرایط کارها را انجام دهند. 

نبی درباره اینکه توقع شما از کالدرون در  پرسپولیس چیست، ادامه داد: توقع ما از او  این است که حداقل قهرمان‌هایی که در گذشته بدست آمده را ادامه دهد و برای همین  او به پرسپولیس آمده است. او فرد بسیار زحمت‌کشی است که سخت کار می‌کند و با بازیکنان و با باشگاه کاملا هماهنگ است. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها