گواردیولا: آرزو داشتم در یوونتوس با زیدان همبازی شوم

پپ گواردیولا در نشست خبری‌اش از یک رویای تحقق نیافته سخن گفت.

گواردیولا: آرزو داشتم در یوونتوس با زیدان همبازی شوم

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آکسفورد در مرحله یک‌‌چهارم‌نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، بازی با رقیب سطح پایین‌تر را دلیلی برای جدی نگرفتن رقابت ندانست.

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت:  آرتتا را دیدم و او با ما به آکسفورد می‌آید. ما باهوش بودیم که او را به خدمت گرفتیم و حالا باشگاه‌های دیگر به دنبالش هستند. او انسانی فوق العاده  و یک مربی خوب است. آرتتا کارش را در تیم ما خوب انجام می‌دهد. میکل در حال مذاکره با آرسنال است و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.با رقیبی سطح پایین‌تر از خودمان بازی داریم اما دلیلی برای دستکم نگرفتن رقابت وجود ندارد.

او در ادامه افزود:  آرتتا همیشه با من صادق بوده است. در باشگاه همه چیز را زیر نظر داریم و می‌دانیم اوضاع همیشه به یک شکل نمی‌ماند و شاید فردا یک نفر نخواهد با ما ادامه دهد. الان آرتتا عضوی از کادر فنی است و اگر خبر جدیدی به ما از جانب او برسد، شما هم مطلع خواهید شد.مصاف با رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا این یک آزمایش باورنکردنی برای ما محسوب می‌شوند. آنها سلطان لیگ قهرمانان هستند و ما باید به بهترین شکل خودمان را آماده کنیم. 2 ماه تا آن بازی فاصله داریم و باید ببینیم وقتی ماه فوریه  می‌رسد، شرایط ما چگونه خواهد بود. در دوران بازی آرزو داشتم همبازی زیدان در یوونتوس شوم اما هرگز این اتفاق رخ نداد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها