سولسشایر: قهرمانی در جام اتحادیه اهمیت زیادی برای ما دارد

اولگنار سولسشایر ادعا کرد شاگردانش جام اتحادیه انگلیس را بسیار مهم می‌دانند.

سولسشایر: قهرمانی در جام اتحادیه اهمیت زیادی برای ما دارد

اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل کالچستر در مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس از اهمیت این جام برای شاگردانش گفت.

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره اظهار داشت: برای هر تیم و هر بازیکن، به خصوص تیم جوانی که ما در حال ساختن و شکل دادنش هستیم، کسب جام و چشیدن طعم قهرمانی مفید است. البته کسب قهرمانی یک اتفاق بزرگ است و حالا که ما شانس رسیدن به نیمه نهایی جام اتحادیه را داریم، باید به خوبی از فرصت استفاده کنیم. جدال با کالچستر برای ما بازی مهمی تلقی می‌شود.

سولسشایر ادامه داد: برای بازیکنان قهرمانی در این جام  اتفاق بزرگی است. اصلا اعتبار جام مهم نیست و معتقدم باید تا سال 2020 حداقل یک قهرمانی را کسب کنیم. به یاد دارم زمانی پاتریس اورا و نمانیا ماتیچ اولین جام خودشان با یونایتد را در جام اتحادیه کسب کردند. چشیدن حس قهرمانی لذتبخش است. وقتی یک جام می‌گیرید، برای بردن سایر عناوین دیگر انگیزه پیدا می‌کنید و بیشتر و بیشتر می‌خواهید.در تیم فعلی یونایتد، تعداد کمی از بازیکنان  سابقه قهرمانی دارند  و به همین دلیل قهرمانی جام اتحادیه برای ما عالی خواهد بود. اگر قهرمان شویم، حس خوبی به همه تیم منتقل خواهد شد.در صورتی که بازی فردا را ببریم، به نیمه نهایی خواهیم رفت و یک قدم دیگر به هدف نزدیک‌تر می‌شویم. بازیکنانم برای بازی فردا حداکثر تعهد و انگیزه را دارند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها