کونته: در برخی بازی‌ها نتایجی که شایسته‌اش بودیم را نگرفتیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از تساوی شاگردانش مقابل بنفش‌پوشان فلورانس تأکید کرد شاگردانش باید پیروز از زمین خارج می‌شدند.

کونته: در برخی بازی‌ها نتایجی که شایسته‌اش بودیم را نگرفتیم

آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته شانزدهم سری A ایتالیا، برتری یک بر صفر خود مقابل فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی را در ثانیه‌های پایانی بازی از دست داد و به تساوی یک - یک رضایت داد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: بازی‌هایی هست که ما نتایجی که شایسته‌اش بودیم را نگرفته‌ایم. در بازی با بارسلونا ما تاوان از دست دادن چندین موقعیت را دادیم و دو فرصت گلزنی در اختیار بارسا قرار دادیم که می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

سرمربی اینتر صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تیم در این بازی واکنش خیلی خوبی از خود نشان نداد و جای تأسف دارد که در لحظات پایانی بازی گل تساوی را دریافت کردیم چون ما شایسته کسب نتیجه بهتری هم در این بازی و هم در دیدار با بارسلونا بودیم. باید سعی کنیم در زدن ضربات پایانی و دفاع کردن‌مان پیشرفت کنیم.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم ما بتوانیم از تلاش و رویکرد این بازیکنان شکایتی داشته باشیم. اینتر در مرحله رشد و پیشرفت است، بنابراین باید صبور باشیم و از اشتباهات‌مان درس بگیریم. اگر صبور نباشیم و اینطور فکر کنیم که چون ما اینتر هستیم باید در هر بازی پیروز شویم، پیشرفتی نخواهیم کرد. ما موقعیت‌هایی برای رسیدن به پیروزی داشتیم و دراگوفسکی (دروازه‌بان فیورنتینا) واکنش خوبی روی ضربه روملو لوکاکو داشت.

کونته در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما در مورد بازیکنانی صحبت می‌کنیم که مدام در هر بازی 90 دقیقه بازی می‌کنند، بنابراین کمی خستگی در آنها به وجود می‌آید. حقیقت این است که ما به آرتمیو فرانکی آمدیم و به شکلی مثبت بر بازی تسلط داشتیم، از این‌رو باید نیمه پر لیوان را دید. سخت است که در مورد سطح آمادگی جسمانی بازیکنان‌مان صحبت کنم چون ما در 21 روز 7 بازی انجام داده‌ایم که لائوتارو و لوکاکو مدام بازی کرده‌اند.  

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها