آزمون در آخرین بازی لیگ قهرمانان توپی دریافت نکرد

مفسر مشهور فوتبال روسیه به ارزیابی حذف تلخ تیم زنیت سن‌پترزبورگ از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا پرداخت.

آزمون در آخرین بازی لیگ قهرمانان توپی دریافت نکرد

به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، گنادی اورلوف درباره شکست 3 بر صفر تیم زنیت سن‌پترزبورگ برابر بنفیکای پرتغال در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی گروه G گفت: بازیکنان تیم زنیت می‌دانستند در دیگر بازی حساس این گروه میان تیم‌های لایپزیش آلمان و لیون فرانسه همه چیز مساوی پیش می‌رود و به همین دلیل کم‌انرژی بودند.

این مفسر باتجربه فوتبال در تلویزیون روسیه افزود: سردار آزمون و آرتم جیوبا در خط حمله زنیت در بازی پایانی لیگ قهرمانان اروپا توپی برای گلزنی دریافت نکردند. هافبک‌های زنیت بیشتر به دنبال تعادل بازی با بنفیکا بودند. زنیت در بازی‌های لیگ قهرمانان هافبکی نداشت! بدین‌خاطر دیدیم که حریف پرتغالی به خوبی حمل توپ و حمله مستقیم می‌کرد. آزمون و جیوبا نیز از همین مشکل در بازی برابر بنفیکا رنج بردند. جیوبا بد کار نکرد اما در یک صحنه می‌توانست آزمون را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهد اما تصمیم گرفت خودش به توپ ضربه بزند که نتیجه‌ای نداشت.

در جدول رده‌بندی گروه G لیگ قهرمانان اروپا پس از لایپزیگ 11 امتیازی، لیون هشت امتیازی به‌عنوان تیم دوم به دور بعدی راه یافت و بنفیکای هفت امتیازی به لیگ اروپا رفت.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها