ویلیامز و هالپ در نیمه نهایی تنیس ویمبلدون

یسور آمریکایی و رومانیایی با شکست حریفانشان به نیمه نهایی ویمبلدون صعود کردند.

ویلیامز و هالپ در نیمه نهایی تنیس ویمبلدون

مرحله یک چهارم نهایی تنیس ویمبلدون در بخش بانوان سه شنبه برگزار و چهره چهار تنیسور برتر سومین گرند اسلم سال مشخص شد.

سیمونا هالپ برابر شوای ژانگ قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره سه جهان در ست نخست به سختی و با نتیجه ۷ بر ۶ حریف چینی اش را شکست داد. تنیسور رومانیایی در ست دوم ۶ بر یک پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در دیگر بازی مهم سرنا ویلیامز به مصاف الیسون ریسک رفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد اما در ست دوم با نتیجه مشابه مغلوب شد. به همین خاطر برنده باید در ست سوم مشخص می‌شد. ویلیامز توانست در این ست ۶ بر ۳ پیروز شود و به دور بعد راه یابد.

الینا ویتولینا مقابل کارولینا موچووا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره هشت جهان در ست نخست ۷ بر ۵ حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به خود اختصاص داد تا در جمع چهار تنیسور برتر قرار بگیرد.

در آخرین بازی باربارا استریکووا به مصاف کونتا رفت و با پیروزی ۲ بر صفر برای نخستین بار به نیمه نهایی ویمبلدون صعود کرد. تنیسور اهل چک که در رده ۵۴ قرار دارد توانست در ست نخست ۷ بر ۶ پیروز شود و ست دوم را با نتیجه ۶ بر یک به نفع خود تمام کند.

پنجشنبه مرحله نیمه نهایی بانوان برگزار می‌شود. ویلیامز برابر استریکووا قرار می‌گیرد و هالپ به مصاف ویتولینا می‌رود.

مرحله یک چهارم نهایی مردان فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. نواک جوکوویچ برابر دیوید گوفین قرار می‌گیرد. در مهمترین بازی کی نیشیکوری و راجر فدرر با هم رقابت می‌کنند. همچنین گیدو پیا آرژانتینی به مصاف آگوستین بائوتیستا می‌رود و سم کری مقابل رافائل نادال قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها