فریبا: از استعفای استراماچونی شوکه شدم

پیشکسوت استقلال گفت: از استعفای استراماچونی شوکه شدم و حق را به او می‌دهم.

فریبا: از استعفای استراماچونی شوکه شدم

بهتاش فریبا درباره استعفای استراماچونی گفت: از اخبار شنیدم که استراماچونی استعفا کرده و زرینچه را جایگزین کردند و من از این موضوع شوکه شدم و نمی‌دانم چه بگویم. قرارداد مربیان خارجی به گونه‌ای استرکه اگر ۲ ماه حقوق نگیرند می‌توانند فسخ کنند.

او‌ادامه داد: درباره فسخ قرارداد استراماچونی باید مدیران پاسخگو باشند. پس از مدت ها استقلال دارد خوب بازی می‌کند و خوب گل می‌زند و از مدیران خواستم این تیم را بهم نریزند و باید از هر جا شده پول این مربی را بدهند. او مربی ایرانی نیست که مشکلش با من بمیرم تو بمیری حل شود. مربی به این خوبی آوردید و تیمش صدر جدول است و هواداران به دنبال گرفتن قهرمانی هستند.

فریبا درباره عزیز‌تر بودن پرسپولیس از سوی وزارت ورزش افزود: تیم پرسپولیس خوشبختانه از طرفداران خارج خودشان پول می‌گیرند و مشکل مالی آن‌ها حل می‌شود و این تیم از آسیا پول خوبی گرفت و هر دو تیم پول اسپانسر خود را پیش خور کردند و من از مدیران خواستم مشکلات را حل کنند و به استراماچونی حق می‌دهم، چون او با شرایط سخت کار می‌کند. ما در برف و باران زمین تمرین نداریم. انشاالله پول او پرداخت شود و استرا روی نیمکت بنشیند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها