دیاباته همه کار کرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال به لحاظ فنی بالاتر از همه تیم‌های ایران بازی می‌کند و این تیم با شایستگی به صدر جدول رسید.

دیاباته همه کار کرد

تیم فوتبال استقلال در ادامه نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر به دست آورده، در هفته سیزدهم لیگ برتر توانست شهر خودرو را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و به صدر جدول مسابقات برسد.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان  در این رابطه اظهار داشت: استقلال در این بازی هم مثل همه بازیهای اخیرش خیلی خوب بود. آنها به قدری خوب و مقتدر بودند که تیم خوب شهر خودرو مقابل شان هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: اگر استقلال امروز به صدر جدول رسیده، با شایستگی در این رتبه قرار دارد و هواداران بسیار امیدوارند تا با ادامه این روند تیم شان بعد از سالها قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: دیاباته در این بازی با غیرت بود و همه کار کرد. شاید هیچ بازیکنی به جز دیاباته با شرایط آسیب دیدگی که داشت روی سلامتی‌اش ریسک نمی‌کرد و برای این بازی استراحت می‌کرد تا کامل بهبود یابد. اما مهاجم آبی‌ها غیرت به خرج داد و با این آسیب دیدگی ۹۰ دقیقه بازی کرد و مهم ترین گل نیم فصل اول استقلال را هم به ثمر رساند. امیدوارم مدیران مجموعه قدر این جواهر گران قیمت را بدانند. 

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: فاصله زمانی کمی تا نیم فصل باقی است و کمبود بازیکن در این تیم کاملا مشهود می‌باشد. مدیریت باشگاه باید همه تلاشش را برای تکمیل کادر بازیکن در این تیم و همچنین از بین بردن مشکلات مالی به خرج دهد. این تیم ظرفیت قهرمانی را دارد و اگر قهرمان نشود، علت آن را فقط باید در مدیریت جستجو کرد. 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها