تیم ملی فوتبال امید بدون حریف راهی قطر می‌شود؟

پنهان کاری غیر اصولی در فدراسیون فوتبال این روز ها شرایط عجیبی را در موارد مبهم بوجود آورده است که یکی از آنها اعلام نام حریفان تدارکاتی تیم امید است.

تیم ملی فوتبال امید بدون حریف راهی قطر می‌شود؟

اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت حمید استیلی درحالی قرار است ۲۳ آذر آغاز شود که با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی امید، یوز‌های جوان ۲۹ آذر راهی قطر خواهند شد تا ۲ بازی دوستانه برگزار کنند.

برای پیگیری حریفان تیم ملی امید با مدیران و مسئولان این تیم و فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم، اما هیچ کدام حاضر به اعلام نام حریف دوستانه نشدند و دلیل آن هم مشخص نیست. حتی برخی‌ها از برگزاری بازی دوستانه اطلاعی نداشتند که موضوع عجیبی است، زیرا برای بازیکنان و کادرفنی بلیت، روادید و ... تهیه شده است.

فدراسیونی با نام ستاد محرمانه! / تیم ملی فوتبال امید بدون حریف راهی قطر می‌شود


اینکه در فاصله یک هفته تا اردوی نهایی آماده سازی شاگردان حمید استیلی، اطلاع رسانی دقیقی درباره حریفان تدارکاتی  یوز‌های  جوان در این اردوی مهم صورت نمی‌گیرد، موضوعی است که در چارچوب سیاست کلی حاکم بر فدراسیون فوتبال وجود دارد و مدیران فدراسیون و به تبعیت از آن‌ها کادرفنی تیم ملی امید، در سایه این سیاست کار‌هایی انجام می‌دهند که صدای ناخوش آن بعد‌ها شنیده می‌شود.

اردوی آتی سومین باری است که تیم ملی امید در سه ماه اخیر راهی کشور میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شود و تمرینات خود را در یکی از مجهزترین کمپ‌های ورزشی جهان یعنی اسپایر دوحه برگزار می‌کند، اما اینکه چرا نباید نام حریفان این تیم در اردوی پیش رو نامشخص باشد عجیب است. بی شک مدیران تیم امید با علم به قطعی شدن برگزاری بازی در قطر بلیت این کشور را برای اعضای تیم فراهم کرده اند تا اردویی رایگان در دوحه برگزار شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها