صیادمنش: باشگاه استانبول اسپور ترکیه با حضورم در بازی با قطر مخالفت کرد

اللهیار صیادمنش، بازیکن تیم فوتبال امید گفت که به دلیل مخالفت باشگاه استانبول ترکیه نمی‌تواند تیم امید را در بازی با قطر همراهی کند.

صیادمنش: باشگاه استانبول اسپور ترکیه با حضورم در بازی با قطر مخالفت کرد

اللهیار صیادمنش به دلیل مخالفت باشگاه استانبول اسپور ترکیه امکان حضور در بازى تدارکاتى تیم فوتبال امید مقابل تیم قطر را نخواهد داشت. صیادمنش در این رابطه به سایت فدراسیون فوتبال گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها به تیم المپیک اضافه شدم و در کنار بچه‌ها بودم. ما دو مسابقه برابر اندونزى انجام دادیم که متأسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. فکر مى‌کنم بچه ها به هماهنگى بیشترى نیاز دارند و شرایط به گونه‌اى است که نمى‌توانیم مدت زیادى در کنار هم باشیم.

وی افزود: امیدوارم این هماهنگى در اردوى آخر ایجاد شود. بچه‌ها و کادر انگیزه زیادى دارند و همه با تمام وجود براى موفقیت تیم تلاش مى‌کنند. امیدوارم بتوانیم تا شروع مسابقات به هماهنگى و آمادگى لازم برسیم. بازى با قطر مى‌تواند مسابقه بسیار خوبى براى تیم ما باشد.

مهاجم تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: باشگاه استانبول اسپور با حضور من در دیدار تدارکاتی مقابل قطر مخالفت کرده است، چون خارج از زمان فیفا دى برگزار مى‌شود. همچنین بازى‌هاى حساسى در پیش داریم و از من خواستند طبق برنامه قبلى به باشگاه برگردم. امیدوارم بچه‌ها در این بازى موفق باشند و من نیز در اردوهاى بعدى باز هم به تیم اضافه شوم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها