رکورد جالب دروازه‌بان دوم پرسپولیس در لیگ برتر

بوژیدار رادشویچ تنها دروازه‌بانی است که در لیگ برتر که رکورد ۱۰۰ درصد کلین شیت را از خود به جای گذاشته است.

رکورد جالب دروازه‌بان دوم پرسپولیس در لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر موفق شد در اصفهان با نتیجه ۳ بر صفر میزبانش ذوب آهن را شکست دهد و این نتیجه در حالی رقم خورد که می‌توان گفت تنها اختلاف دو تیم درون دروازه آنها بود.

پرسپولیس در حالی ۳ بار در این بازی به گل رسید که خیلی به دروازه ذوب آهن نزدیک نشد، اما با هر بار حمله یا به گل رسید و یا خطری جدی روی دروازه آنها خلق کرد.

ذوب آهنی‌ها که بارها روی دروازه سرخ پوشان ایجاد خطر کردند، هر بار با سدی محکم به اسم رادشوویچ برخورد کردند تا سنگربان کروات پرسپولیس یک تنه مقابل حملات زهردار ذوب آهن مقاومت نماید.

این سومین حضور این دروازه‌بان کروات در ترکیب پرسپولیس در طول فصل بود که با سومین کلین شیت وی همراه بود تا او تنها دروازه‌بانی باشد که رکورد ۱۰۰ درصد کلین شیتی از خود به جای گذاشته باشد.

بوژیدار رادوشویچ در اولین هفته مقابل پارس جنوبی، سومین هفته مقابل صنعت نفت و هفته سیزدهم مقابل ذوب آهن به میدان رفت که سرخ پوشان در هر سه بازی پیروز از میدان خارج شده و دروازه آنها نیز بسته ماند و این بسته ماندن دروازه در حالی اتفاق افتاد که در هر ۳ بازی تیم‌های مقابل توانستند موقعیت‌هایی را روی دروازه این تیم خلق نمایند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها