رونمایی از زوج خط دفاعی جدید در پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف شهر خودرو خراسان می‌رود که در خط دفاع سرخپوشان شاهد تغییراتی خواهند بود.

رونمایی از زوج خط دفاعی جدید در پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و شهر خودرو خراسان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، به مصاف هم می‌روند. ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا در جدول رده بندی صعود کنند.

شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس تهران که به دلیل رای کمیته انضباطی از دیدار با شهر خودرو محروم است، در این بازی حضور ندارد و گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از زوج سید جلال و محمدحسین کنعانی زادگان در دیدار مقابل شاگردان گل محمدی استفاده می کند.

سید جلال در ۲ بازی ابتدایی سرخ‌ها مقابل پارس جنوبی جم و تراکتور بازی کرد، اما به دلیل مصدومیت و ... در دیدار‌های گذشته سرخ‌ها رو در روی صنعت نفت آبادان، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز بازی نکرد تا زوج خلیل زاده و کنعانی زادگان شکل بگیرد.

کنعانی زادگان نیز که از دیدار با صنعت نفت آبادان به ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده، در یک بازی موفق به گلزنی شده و عملکرد مناسبی تاکنون داشته است. به نظر می‌رسد با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خلیل زاده، او به همراه کنعانی بار دیگر در خط دفاعی پرسپولیس به میدان بروند.

همچنین لازم به ذکر است که کالدرون تصمیم دارد تا در بازی با شهر خودرو، از مهدی شیری و محمد انصاری در پست دفاع راست و دفاع چپ استفاده کنند.

این بازی روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها