شاهین بیانی: نباید پیکان را دست کم بگیرند

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با بردهای پیاپی که به دست آورده به خودباوری رسیده و تنها به دنبال کسب سه امتیاز در بازی هاست.


شاهین بیانی: نباید پیکان را دست کم بگیرند

شاهین بیانی  در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال برابر شهر خودرو گفت: آبی پوشان همانند بازی های گذشته نمایش زیبایی از خود به جای گذاشتند. شاید کسی فکر نمی کرد این چنین تماشاگری برای بازی استقلال و شهر خودرو به ورزشگاه بیاید اما آنها با تمام مشکلات اقتصادی که گریبانگیرشان است به ورزشگاه آمده و ۹۰ دقیقه از تیم شان حمایت کردند.

بیانی ادامه داد: شهر خودرو یکی از تیم های خوب لیگ برتری است، باید به یحیی گل محمدی تبریک گفت بابت چنین تیمی که روانه لیگ کرده است. شهر خودرو بازی پایاپایی را مقابل استقلال به نمایش گذاشت و حتی توانست در نیمه اول یک بار تیر دروازه آبی پوشان را به لرزه درآورد اما در ادامه کار  این استقلال بود که همانند بازی های گذشته به دور از استرس و بازی غیرمنطقی نمایش قابل قبولی ارائه داد و در پایان هم با گل دیاباته به پیروزی رسید.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: این روزها زوج دیاباته و قائدی طوفان به پا کرده است هر دو شش گل زده اند و نمایش بسیار خوبی ازخود ارائه می دهند، ارسال دقیق و بی نقص علی کریمی برای قائدی ضربه سر او و یک حرکت فریبنده از دیاباته باعث شد این مهاجم قدبلند و سیه چرده آبی پوشان یک گل بسیار زیبا را وارد دروازه رحمتی کرده و استقلال با همین تک گل سه امتیاز دیگر را از آن خود کند و به صدر جدول برسد.

بیانی خاطرنشان کرد: تفکرات استراماچونی به خوبی در زمین پیاده می شود، بازیکنان نکته به نکته صحبت های او را در زمین پیاده کرده و همین مساله باعث موفقیت آبی پوشان برابر هر حریفی شده است. استقلال باید قدر این شرایط را بداند و مسئولان این تیم هر چه در توان دارند باید به کار بگیرند تا این تیم با همین آرامشی که به دست آورده روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر پیکان که در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود، گفت: درست است که این روزها همه تیم ها از استقلال می ترسند زیرا این تیم در هشت هفته گذشته باختی نداشته اما نباید این مساله باعث شود تا استقلال دچار غرور شده و خود را از پیش برنده بداند. پیکان را نباید دست کم بگیریم به طور حتم آنها برای این دیدار برنامه ریزی خاصی دارند و نمی خواهند به راحتی سه امتیاز این دیدار را از دست بدهند البته استقلال هم اگر می خواهد صدرنشین لیگ بماند باید یک بازی خوب را برابر پیکان به نمایش بگذارد تا بتواند سه امتیاز دیگر را از آن خود کند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: غیبت دیاباته برابر پیکان به دلیل چهار کارته شدن شاید تا حدودی نظم خط حمله را دچار اشکال کند اما به طور حتم استراماچونی آنقدر هوشیار است که برای این شرایط هم برنامه ریزی خاصی داشته باشد و امیدوارم شاهد یک پیروزی دیگر از استقلال در لیگ نوزدهم باشیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها