تردید حریف آمریکایی علیرضا کریمی برای انتخاب وزن المپیکی

درحالیکه خیلی‌ها پیش‌بینی کرده‌اند جی‌دن کاکس در رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک شرکت خواهد کرد، او هنوز تصمیمش را در مورد بازگشت به ۸۶ کیلوگرم و یا رفتن به ۹۷ کیلوگرم اعلام نکرده است.

تردید حریف آمریکایی علیرضا کریمی برای انتخاب وزن المپیکی

جی‌دن کاکس که در فینال وزن 92 کیلوگرم مسابقات جهانی 2019 نورسلطان موفق به شکست علیرضا کریمی شد و به مدال طلا رسید، یکی از ستاره‌های کشتی آمریکاست که باید مانند علیرضا کریمی تغییر وزن دهد.

باوجودی که نماینده وزن 92 کیلوگرم کشورمان اعلام کرده شانسش را برای حضور در المپیک در وزن 97 کیلوگرم امتحان خواهد کرد، اما کاکس هنوز در این‌باره اظهارنظر رسمی نداشته است و در تردید بازگشت به 86 کیلو و یا رفتن به وزن 97 کیلوگرم است.

کاکس در هر دو وزن رقابت سنگینی با هم‌تیمی‌های خود خواهد داشت. او در 86 کیلوگرم دیوید تیلوری را در پیش دارد که تاکنون دوبار در مسابقات جام‌جهانی کرمانشاه و جهانی 2018 پاریس موفق به شکست حسن یزدانی شده است. در 97 کیلوگرم نیز کایل اسنایدر بعد از ناکامی از فینالیست شدن در جهانی 2019، حالا خود را برای المپیک 2020 توکیو آماده می‌کند و کاکس اگر به وزن بالاتر برود، رقابت سختی با اسنایدر خواهد داشت.

آمریکایی‌ها بعد از مصدومیت تیلور و اعلام انصرافش از حضور در مسابقات جهانی 2019، در وزن 86 کیلوگرم پت‌ داونی را به نورسلطان اعزام کردند که او عملکرد بسیار ضعیفی در این رقابت‌ها داشت و نتوانست سهمیه المپیک را بگیرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها