پشت پرده رفت و برگشت ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران قراردادش را فسخ کرد تا سئول نشین‌ها به دنبال مربی جدیدی باشند.

پشت پرده رفت و برگشت ویلموتس به تیم ملی فوتبال ایران

مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران که پس از کارلوس کی روش، هدایت یوز‌ها را برعهده گرفت، در مدت حضورش در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و سرانجام قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ کرد.  

ویلموتس در مدت زمان حضورش در تیم ملی نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی پیش از دیدار با عراق هم قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، اما با دریافت پول به تهران آمد و در دیدار با عراق روی نیمکت یوز‌ها نشست.

مارک ویلموتس که ۸ خرداد ۹۸ جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی ایران شد، تنها ۶ ماه روی نیمکت این تیم دوام آورد و در این مدت ۶ بازی روی نیمکت تیم ملی نشست که حاصل آن سه برد مقابل تیم‌های سوریه، کامبوج و هنگ کنگ، یک تساوی برابر کره جنوبی و ۲ باخت از عراق و بحرین بود.

کسب ۶ امتیاز از چهار بازی دور رفت مرحله دوم انتخابی جام جهانی سبب شده است تیم ملی ایران اکنون در رتبه سوم گروه C این رقابت‌ها قرار بگیرد و برای صعود به مرحله بعدی باید هر چهار بازی اش در دور برگشت را با برد به اتمام برساند.

به هرحال فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال قطعی است و هیچ احتمالی مبنی بر بازگشت او به ایران وجود ندارد و قرار است تا چند روز دیگر فدراسیون فوتبال این خبر را اعلام کند.  

برای تایید این خبر با امیر علوی - سخنگوی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری - سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و عبدالکاظم طالقانی - عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که آن‌ها حاضر به پاسخگویی نشدند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها