قلم قرمز کالدرون روی نام کاپیتان محبوب

به نظر می رسد یکی از کاپیتان های پرسپولیس به پایان حضورش در این تیم رسیده است.

قلم قرمز کالدرون روی نام کاپیتان محبوب

در فاصله 5‌ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ در نیم‌فصل اول مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال تحقق خواسته های کالدرون هستند تا تیم محبوب پایتخت آنطور که سرمربی‌اش میخواهد برای ادامه رقابت ها بسته شود.

از آنجا که لیست پرسپولیس جای خالی ندارد، برای خرید بازیکن جدید باید یک یا چند نفر از بازیکنان فعلی قربانی شوند و با قرار گرفتن در لیست خروجی، سرخ‌ها در نیم‌فصل به دنبال تیم جدیدی باشند. با توجه به این مسئله گمانه‌زنی‌ها در‌خصوص لیست خروجی پرسپولیس آغاز شده‌؛ لیستی که با توجه به تفکرات کالدرون و عملکرد بازیکنان پرسپولیس در لیگ نوزدهم چندان هم غیرقابل پیش‌بینی نخواهد بود.

یکی از اصلی‌ترین کاندیداها برای قرار گرفتن در لیست خروجی سرخ‌ها حسین ماهینی است؛ بازیکنی که در صورت ماندن کالدرون شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نخواهد داشت. بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت بد موقع، ماهینی به عنوان بازیکن ذخیره در بازی مقابل سپاهان و شهرخودرو به میدان رفت که اتفاقا هر 2 بازی هم به نفع رقبای پرسپولیس رقم خورد و در هر 2 بازی هم ماهینی نشان داد که هیچ نشانی از روزهای خوب خود ندارد.

از طرف دیگر قرار گرفتن بازیکنان مختلف همچون شیری، ‌خلیل‌زاده و حتی سیامک نعمتی در پست دفاع راست نشان می‌دهد که کالدرون هیچ اعتقادی به کاپیتان فصل پیش پرسپولیس ندارد و از همین حالا نام این بازیکن را در صدر لیست خروجی‌های خود قرار داده است.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها