بازیکنان پرسپولیس کم کاری می کنند؟

سرمربی سرخ پوشان پایتخت به یک شایعه ای که درباره بازیکنان تیمش به گوش می رسد واکنش نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس کم کاری می کنند؟

پرسپولیس با کالدرون در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نتوانسته که عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

سرخ پوشان با کالدرون در ۱۱ بازی ۴ بار تن به شکست داده اند و با وجود یک بازی بیشتر با ۳ امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین در رده چهارم هستند.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس متهم به کم کاری در تیم کالدرون شده اند که این با واکنش سرمربی آرژانتینی همراه شد و آن را رد کرد.

او درباره شایعه‌ای که این روزها درباره احتمال کم کاری برخی بازیکنان تیمش مطرح شده بود توضیح داد: بازیکنانی که در زمین هستند که همیشه با تمام توان بازی می‌کنند. آن‌ها روحیه و رفتار فوق‌العاده‌ای دارند که باید به آن‌ها تبریک بگوییم. ممکن است بازیکنانی که بازی نمی‌کنند از این شرایط نارارحت باشند. مسلما بازیکنانی هستند که بازی نمی‌کنند و از این شرایط ناراحت هستند و این عادی است. این‌جا اولویت با باشگاه است. همه بازیکنان مهم هستند چون ما یک رقابت طولانی داریم.

کالدرون اضافه کرد: من بازی‌های دوستانه زیادی قبل از فصل در نظر گرفتم و همه بازی کردند. هر وقت که فرصتی داشته باشند باید خوشان را نشان دهند. اکثر بازیکنان فوق‌العاده هستند. حتی زمانی هم که دریافتی مالی نداشتند با تمام وجود تلاش کردند. آن‌ها طرفداران را دوست دارند و مبارزه برای تیم از همه چیز مهم‌تر است.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها