غلامپور: حسینی روی گل‌های سپاهان مقصر نبود

مربی گلرهای تیم فوتبال استقلال گفت: گل اول سپاهان از دو قدمی زده شد و حسینی اصلاً روی این صحنه مقصر نبود، دروازه‌بان در آنجا نمی‌توانست کاری انجام دهد.

غلامپور: حسینی روی گل‌های سپاهان مقصر نبود

بهزاد غلامپور در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان و اتفاقاتی که در جریان این مسابقه رخ داد، اظهار داشت: در مورد بازی که نباید صحبت کرد، اسپکی که کی‌روش زد، امیر غفور نزد! 

وی افزود: اشتباه تأثیرگذار داور برد را از استقلال گرفت و اگر آقای زاهدی‌فر خودش صحنه را ببیند متوجه می‌شود چه اشتباهی انجام داده است. 

وی تاکید کرد: سعی کرده‌ام در مورد داوری صحبت نکنم، ولی اگر داور وسط این صحنه را ندیده چطور داوران کنار خط متوجه این صحنه نشدند؟ زاهدی‌فر قد و قامت بلندی دارد و واقعاً عجیب است که این صحنه را ندیده است. 

مربی گلرهای تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که چطور این تیم متحول شده است، تصریح کرد: با کار و تلاش و با زحماتی که می‌کشیم، در طول هفته درخواست مربی را مو به مو اجرا می‌‌کنیم و همین می‌شود که تیم‌مان روند رو به رشدی پیدا کرده است. 

غلامپور در خصوص اخراج دستیار استراماچونی در بازی روز گذشته، خاطرنشان کرد: سباستین لتو در ابتدا از داور کارت زرد گرفت و بعد از آن هم کارت قرمز دریافت کرد، به هر حال مربی ما به تصمیمات داور اعتراض داشت و با کارت قرمز هم مواجه شد. 

وی با اشاره به دیدار روز پنج‌شنبه مقابل شهر خودرو گفت: قطعاً هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و مسابقه سختی در پیش است. با توجه به اینکه در تهران بازی می‌کنیم، امیدوارم که سه امتیاز را از آن خود کنیم. 

غلامپور در خصوص عملکرد حسین حسینی و اینکه آیا وی روی گل های دریافتی مقصر نبود، اظهار داشت: گل اول از دو قدمی زده شد و حسینی اصلاً روی این صحنه مقصر نبود، دروازه‌بان در آنجا نمی‌توانست کاری انجام دهد. من از حسینی راضی هستم و پورحمیدی هم در کنار او حضور دارد و تلاش می‌کند، حسینی گلر اول ماست و اگر روزی احتیاج شد، پورحمیدی به میدان می‌رود. 

وی در خصوص اینکه ممکن است استقلال و پرسپولیس در جام حذفی با هم بازی کنند، گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود حریف نباید فرقی داشته باشد. برای مقابله با هر تیمی آماده هستیم و قرعه‌کشی مشخص می‌کند که آیا به پرسپولیس می‌خوریم یا تیم‌های دیگر، ولی سعی و تلاشمان این است که برنده از بازی خارج شویم. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها