جعفری: خطای دیاباته کارت زرد داشت

کارشناس داوری کشورمان معتقد است خطای شیخ دیاباته روی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور کارت زرد داشت نه قرمز.

جعفری: خطای دیاباته کارت زرد داشت

نادر جعفری درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تراکتور - استقلال اظهار داشت: حیدری به لحاظ شخصیتی، فردی تحصیل کرده و برای جامعه ورزش و هوادران قابل اعتماد است. او به لحاظ فنی هم کم کم به داوری با تجربه و قابل اطمینان تبدیل شده که می‌تواند بازی‌های حساس را قضاوت کند. کمیته داوران وظیفه دارد حق این داوران را به آنها بدهد و در لیست‌های مختلف نام این داوران را رد کند.

وی ادامه داد: حیدری کنترل خیلی خوبی روی بازی داشت و از کارت‌های خود خوب استفاده کرد. در تشخیص خطاها یکنواخت بود و اگر اشتباهی هم رخ داد، برای هر دو تیم بود. نکته این مسابقه فقط صحنه ابتدای بازی و خطای دیاباته روی دروازه‌بان تراکتور بود. در محل وقوع خطا کمک داور پشت دروازه هم حضور داشت و او هم به حیدری در این صحنه کمک کرد. ما اگر نظری بدهیم، براساس صحنه‌های تلویزیونی است، اما به نظرم من داور باید به مهاجم استقلال کارت زرد می‌داد.

کارشناس داوری کشورمان یادآور شد: اگر برخوردی بین دیاباته و دروازه‌بان تراکتور رخ می‌داد،‌ داور باید کارت قرمز نشان می‌داد،  اما برخوردی نبود و فقط بازی خطرناک اتفاق افتاد. به طور کلی حیدری قضاوت خوبی داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها