مصدومیتی که کار استقلال را سخت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان دچار کمبود مهره هستند و باید در نیم‌فصل نفرات مورد نظر به تیم خود اضافه کند.

مصدومیتی که کار استقلال را سخت کرد

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و دو تیم بازی بسیارخوبی را ارائه دادند. به نظر من استقلال در این بازی توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. در نیمه دوم استقلال توانست توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست دو گل در این بازی به ثمر برساند. به نظر من مصدومیت سیاوش یزدانی در بازی تاثیر قابل توجهی در بازی داشت و موجب شد سپاهان در توپ‌های ارسالی موفق عمل کند و بازی را به تساوی بکشاند.

او ادامه داد:‌ نمی‌دانم نبود دانشگر در این بازی چه علتی داشت اما برای استراماچونی نظم و انضباط از الویت زیادی برخوردار است. استقلال با کمبود مهره مواجه است و باید در نیم فصل مهره‌های لازم خود را به تیم اضافه کند. باید از تمام کادر فنی بازیکنان و تیم تشکر کنم. من به این تیم خیلی امید دارم و با این روند فکر می‌کنم استقلال یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

نامجو مطلق اضافه کرد: مهم نیست استقلال نیم فصل قهرمان می‌شود یا خیر. مساله مهم آخر فصل است و جام قهرمانی را در آخر فصل به تیم قهرمان خواهند داد. استقلال تا اینجای کار روند خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است و هفته به هفته می‌تواند به روزهای ایده‌آل خودش برسد.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها