نامجومطلق: استقلال گزینه قهرمانی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان دچار کمبود مهره هستند و باید در نیم‌فصل نفرات مورد نظر به تیم خود اضافه کند.

نامجومطلق:  استقلال گزینه قهرمانی است

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و دو تیم بازی بسیارخوبی را ارائه دادند. به نظر من استقلال در این بازی توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. در نیمه دوم استقلال توانست توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست دو گل در این بازی به ثمر برساند. به نظر من مصدومیت سیاوش یزدانی در بازی تاثیر قابل توجهی در بازی داشت و موجب شد سپاهان در توپ‌های ارسالی موفق عمل کند و بازی را به تساوی بکشاند.

او ادامه داد:‌ نمی‌دانم نبود دانشگر در این بازی چه علتی داشت اما برای استراماچونی نظم و انضباط از الویت زیادی برخوردار است. استقلال با کمبود مهره مواجه است و باید در نیم فصل مهره‌های لازم خود را به تیم اضافه کند. باید از تمام کادر فنی بازیکنان و تیم تشکر کنم. من به این تیم خیلی امید دارم و با این روند فکر می‌کنم استقلال یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

نامجو مطلق اضافه کرد: مهم نیست استقلال نیم فصل قهرمان می‌شود یا خیر. مساله مهم آخر فصل است و جام قهرمانی را در آخر فصل به تیم قهرمان خواهند داد. استقلال تا اینجای کار روند خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است و هفته به هفته می‌تواند به روزهای ایده‌آل خودش برسد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها