ترس برانکو از اقدام رونالدینیویی فدراسیون !!

جدایی ویلموتس تقریباً قطعی است، اما حضور برانکو وقتی قطعی می‌شود که مسئولان فدراسیون فوتبال به او تضمین همکاری بدهند و البته تکلیف طلبش از پرسپولیس را روشن کنند.

ترس برانکو از اقدام رونالدینیویی فدراسیون !!

مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان به دنبال خداحافظی با مارک ویلموتس هستند. آن‌ها اعتقاد دارند دوران حمایت از ویلموتس به پایان رسیده و باید با این مربی قطع همکاری کنند ولی راه آن، اخراج مربی بلژیکی نیست بلکه باید فضایی برای خداحافظی همراه با توافق و فسخ قرارداد دو طرفه ایجاد شود وگرنه ویلموتس می‌تواند با شکایت به فیفا، فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار داده و جدا از دریافت تمام پول خود، غرامت بگیرد و قرارداد سه ساله را به اجرا بگذارد که در این شرایط، فدراسیون با ضرر هنگفتی مواجه خواهد شد.

از سوی دیگر، خبر‌های زیادی در مورد مذاکره با برانکو می‌شنویم. تمام اطرافیان برانکو می‌گویند کار را تمام شده بدانید زیرا با او در چند مقطع مذاکراتی (غیر رسمی) صورت گرفته، اما تا زمانی که تکلیف ویلموتس مشخص نشود، برانکو را به صورت رسمی به ایران دعوت نمی‌کنند تا عقد قرارداد کند و سرمربی تیم ملی شود.

او این شانس را برای خودش قائل است که دوباره به کمپ تیم ملی برگردد و دوباره کارش را ادامه بدهد. با این حال، برانکو چندان خوشحال نیست. او نمی‌داند فدراسیون فوتبال چه سیاستی را دنبال می‌کند. برانکو که تجربه تلخ همکاری با ایرج عرب یکی از مدیران ایرانی را دارد دیگر حاضر به شنیدن وعده نیست و می‌ترسد که او را دور بزنند از این رو، وقتی حاضر به مذاکره می‌شود که فدراسیون فوتبال در مورد ویلموتس تصمیم نهایی را بگیرد.

هرچند جدایی ویلموتس تقریباً قطعی است، اما حضور برانکو وقتی قطعی می‌شود که مسئولان فدراسیون فوتبال به او تضمین همکاری بدهند و البته تکلیف طلبش از پرسپولیس ترس هم روشن کنند و همچنین با قراردادی سه ساله به ایران برگردد.

به هر حال اوضاع به اندازه کافی خوب نیست. فدراسیون‌نشین‌ها بعد از انتشار توئیتی توسط ویلموتس مطمئن شدند که او هم خواهان ادامه همکاری نیست و باید به دنبال سرمربی جدیدی باشند. با مطرح کردن نام برانکو، فدراسیون توانست افکارسنجی کند و از آنجا که اکثر کارشناسان در نظرات خود، موضوع بازگرداندن برانکو را تأیید کردند، حالا شرایط برای جذب این مربی تا حد زیادی فراهم شده، اما به شرطی که وضعیت به همین شکل باقی بماند و فدراسیون دوباره به دنبال حرکت «رونالدینیویی» نباشد.

مهدی تاج حتی برای انتخاب ویلموتس نیز، حرکت رونالدینیویی انجام داد و درست در زمان مذاکرات با هروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش، با ویلموتس قرارداد بستند و حالا برانکو می‌ترسد بعد از پیغام و پسغام‌هایی که دریافت کرده، فدراسیون‌نشین‌ها پس از بازی با نام او، به سراغ یک مربی دیگر بروند.

 

منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها