کونته: اینتر حالا شباهت بیشتری به یک تیم دارد

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی قاطع شاگردانش مقابل اسلاویاپراگ از کار گروهی آنها برای غلبه بر حریف سرسخت‌شان تمجید کرد.

کونته: اینتر حالا شباهت بیشتری به یک تیم دارد

تیم فوتبال اینتر در پنجمین بازی اروپایی این فصل خود شب گذشته (چهارشنبه) میزبانش اسلاویاپراگ جمهوری چک را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. با دو گل لائوتارو مارتینس و تک گل روملو لوکاکو، اینتر موفق شد دومین پیروزی‌اش در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا را کسب و به رده دوم جدول F صعود کند. با این حال اینتر برای اینکه صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند نیاز دارد در آخرین بازی‌اش در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا بارسلونایی که صعودش به عنوان تیم اول گروه قطعی شده است را شکست دهد، مگر اینکه دورتموند در خانه‌اش نتواند اسلاویا پراگ را شکست دهد که در آن صورت یک تساوی و یا حتی شکست هم می‌تواند اینتر را به دور بعد برساند.

آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی گروهی تیم ما دارد بهتر می‌شود و من قطعاً می‌گویم که بازی‌مان نسبت به دیدار رفت مقابل اسلاویا پراگ از نظر کار گروهی به مراتب بهتر بود. من بعد از تساوی یک - یک بازی رفت در سن‌سیرو بسیار عصبانی شدم اما این بار دقیقاً می‌دانستیم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم و به همین دلیل به خوبی آماده شده بودیم. مهاجمان‌‌مان امروز تعیین‌کننده بازی کردند و من از آنها راضی‌ام. آنها در نبردهای فیزیکی با اسلاویا پراگ سخت جنگیدند کاری که در بازی قبلی‌مان مقابل این تیم برای انجامش مشکل داشتند.

اینتر با بحران کمبود مهره در خط میانی به پراگ رفت چون چهار هافبکش، نیکولو بارلا، استفانو سنسی، کوادوو آساموا و الکسیس سانچس مصدوم هستند. به همین دلیل کونته از کاندروا و بورخا والرو در خط میانی استفاده کرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها