بروس: از درخشش رضایی در شارلوا شگفت‌زده نیستم

مدیر یک باشگاه فوتبال در بلژیک اعلام کرد از درخشش کاوه رضایی در شارلوا شگفت‌زده نیست.

بروس: از درخشش رضایی در شارلوا شگفت‌زده نیستم

به نقل از روزنامه Nieuwsblad بلژیک، کاوه رضایی که در کلوب بروژبه سختی می‌توانست گل بزند پس از انتقال قرضی‌اش به شارلوا احیا شد و در بازی اخیر برابر سنت ترویدن 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

هوگو بروس، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک و مدیر کنونی باشگاه اوستنده درباره درخشش کاوه رضایی در شارلوا می‌گوید: من از این اتفاق شگفت‌زده نیستم. فشار روی کاوه رضایی هنگام حضورش در بهترین باشگاه بلژیک یعی کلوب بروژ برای گلزنی به طور روشنی بسیار زیاد بود. اطمینان داریم که چنین مسئله‌ای بازیکن را تحت فشار سنگینی قرار  می‌دهد و اغلب فوتبالیست‌ها نمی‌توانند با آن کنار بیایند. انتقادهای صورت گرفته از سوی رسانه‌ها یا هواداران را بازیکن به خوبی می‌شنود و درک می‌کند.

وی افزود: کاوه رضایی دوباره می‌تواند به بهترین سطح فنی خود در شارلوا برسد زیرا در تیم‌های قدرتمندتر همیشه بازیکن را مقصر قلمداد می‌کند. این مسئله می‌تواند اعتماد به نفس بازیکن را تخریب کند و آرامش کاملی برای شروع بازی ندارد.

کاوه رضایی که فصل گذشته با قراردادی 5 میلیون یورویی به کلوب بروژ پیوسته بود پس از یک فصل ناموفق به صورت قرضی به تیم شارلوا انتقال یافت.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها