ساری: رونالدو به استراحت نیاز داشت

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از دلایل برتری تیمش مقابل آتالانتا سخن گفت.

ساری: رونالدو به استراحت نیاز داشت

مائوریتزیو ساری پس از برتری دشوار تیم فوتبال یوونتوس مقابل آتالانتا در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: بازی جذاب، سریع و پربرخوردی بود.چنین دیدارهایی خیلی کم در سری A انجام می‌شود.  پس از این که آتالانتا پنالتی‌ را از دست داد، ذهنیت خود را از دست دادیم و به هر چیزی فکر کردیم غیر از پیاده کردن بازی خودمان. این مسئله به آتالانتا فرصت داد  بازی را تحت کنترل خود بگیرد. خوش‌شانس بودیم که برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم.  آن گل به ما اعتماد به نفس پیروز شدن را داد. شکست دادن آتالانتا کار سختی است و با گواردیولا در این خصوص موافقم.

ساری در خصوص غیبت کریستیانو رونالدو برابر آتالانتا افزود:امیدوارم او برای بازی سه شنبه با اتلتیکو مادرید در دسترس باشد. رونالدو نیاز داشت استراحت کند تا مصدومیتی که در تمرینات به او فشار می‌آورد، برطرف شود. مدیریت کردن وضعیت رونالدو به احساسات، ذهنیت و وضعیت خستگی او بستگی خواهد داشت.او تصمیم گرفت به نحوی تمرین کند که به زانویش فشار نیاید و با او موافقت کردم. زانوی رونالدو محکم است اما بازی کردن با مصدومیت، روی عملکرد بازیکن تاثیر می‌گذارد و او را از نظر ذهنی خسته می‌کند. 

وی در پایان درباره مصدومیت برناردسکی اظهار داشت:به دیافراگم فدریکو ضربه وارد شد و او در آن لحظه به سختی می‌توانست نفس بکشد. احساس کردم  حالت تهوع  دارد و او را بیرون کشیدم اما امیدوارم مشکلش جدی نباشد. داگلاس کاستا نیز دچار کشیدگی خفیف عضله شد و امیدوارم او با مشکلی جدی روبرو نشده باشد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها