اختلاف صد هزار دلاری رسن - پرسپولیس

مذاکرات باشگاه پرسپولیس و بشار رسن برای تمدید قرارداد به نوعی در بن‌بست قرار گرفته و این وضعیت طی دو ماه اخیر تغییر چندانی نداشته است

اختلاف صد هزار دلاری رسن - پرسپولیس

مدیر برنامه‌های رسن به گفته و ادعای مسوولان باشگاه برای تمدید قرارداد این ملی‌پوش عراقی درخواست پانصد هزار دلاری داشته و باشگاه با توجه به افزایش نرخ دلار و برای رعایت توازن در تیم به هیچ وجه چنین رقمی را نپذیرفته و پیشنهاد آخر خود مبنی بر عقد قرارداد 250هزار دلاری را ارایه کرده است و از آن سو نماینده رسن هم روی عدد 350هزار دلار پافشاری می‌کند. در چنین  وضعیتی مذاکرات منجر به تمدید نشده است. باشگاه پرسپولیس که در پست هافبک بازی‌ساز رفیعی را هم در اختیار دارد گویا به رغم جذب قریب الوقوع شکاری همچنان تمایل به حفظ رسن دارد اما مذاکرات جدیدی برای شکسته شدن طلسم توافق انجام نشده است. باشگاه تا چند روز دیگر منتظر می‌ماند و اگر رسن از خواسته  خود کوتاه نیاید بازگشت او رفته رفته منتفی خواهد شد. 

ایجنت رسن هم طبق بند قراداد قبلی به گفته باشگاه خواهان حق السهم پنجاه هزار دلاری خود شده است و این هم یکی از مشکلاتی است که باشگاه چندان به پرداخت آن تمایل ندارد. رسن سهمیه آسیایی و همچون نادری بازیکن رده سنی 25سال است و در صورت تمدید با او نیاز نیست بازیکنی از لیست خارج شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها