شکاری: هواداران پرسپولیس ناراحت نباشند

مهاجم مدنظر پرسپولیس تهران گفت: متاسفانه ذوب آهن اخیرا مشکلی برای من ایجاد کردند و سنگ اندازی می‌کنند، اما مشکلی وجود ندارد.

شکاری: هواداران پرسپولیس ناراحت نباشند

رضا شکاری، مهاجم ۲۱ ساله سابق روبین کازان روسیه که با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده تا در لیگ نوزدهم برای این تیم به میدان برود، ساعتی پیش در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافت تا قراردادش را قطعی کند، اما مشکلاتی بوجود آمد تا عقد قرارداد به یکی دو روز آینده موکول شود.

مهاجم تیم امید ایران امروز حدود ۷۰ دقیقه در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و درباره قراردادش و مشکلات احتمالی با مدیران و مسئولان تیم صحبت کرد.

رضا شکاری، پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در محل باشگاه پرسپولیس بیان کرد: برای دومین بار به باشگاه آمدم و صحبت‌هایی انجام دادم و بهتر است بگویم چند تلفن و گفتگوی کوتاه باقی مانده تا قرارداد قطعی شود که فکر می‌کنم طی روز‌های پیش رو این اتفاق رخ می‌دهد.

او درباره بند صدهزار یورویی که ذوبی‌ها مدعی آن شدند، بیان کرد: متاسفانه ذوبی ها اخیرا مشکلی برای من ایجاد کردند و سنگ اندازی می‌کنند، اما هواداران بدانند که قرارداد من با ذوب آهن هیچ مشکلی ندارد و به همین دلیل می‌توانم به راحتی به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شوم. موردی که ذوبی‌ها مطرح کردند درست نیست و بیشتر یک بازی روانی است و واقعیت ندارد و می‌توانم به راحتی به پرسپولیس بیایم.

شکاری در پایان گفت: به امید خدا در روز‌های پیش رو قرارداد من با پرسپولیسی‌ها بسته می‌شود و امیدوارم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم.

لازم به ذکر است، شکاری سابقه حضور در ذوب آهن اصفهان و روبین کازان روسیه را دارد و عضو تیم ملی امید ایران هم محسوب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها