لمپارد: بازیکنانم برای نبردهای خاص آماده هستند

فرانک لمپارد ادعا کرد جو ورزشگاه والنسیا بیش از این تیم برای چلسی خطرناک است.

لمپارد: بازیکنانم برای نبردهای خاص آماده هستند

فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از جو خاص استادیوم رقیب به عنوان اتفاق بزرگ علیه آبی‌ها نام برد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت:  شکست در بازی رفت مقابل والنسیا باعث شد در شرایط دشواری قرار بگیریم و نباید اجازه دهیم این اتفاق در بازی برگشت  تکرار شود. بازیکنان چلسی تا امروز نشان داده‌اند  برای نبردها خاص آماده هستند اما شرایط در لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است.من بازی‌های زیادی از والنسیا را تماشا کرده و انتظار یک حریف مستحکم را در بازی فردا شب دارم اما رقیب ما  فقط والنسیا نیست و جو ویژه‌ای در ورزشگاه، حامی این تیم خواهد بود.

او در ادامه افزود: شکست در بازی رفت این حس را به ما داد که هرگاه غفلت کنید مغلوب می‌شوید. بازی کردن در استادیوم مستایا فوق العاده اما دشوار است اما بازیکنان چلسی پیش از این عملکرد خود را در استادیوم‌های پرشور نشان داده‌اند. باخت در بازی رفت مقابل والنسیا باعث شد در چنین شرایطی قرار بگیریم.  به این گروه از بازیکنان و تیمم اعتقاد دارم و معتقدم در آینده اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.لیگ قهرمانان بالاترین سطح فوتبال اروپا نام دارد  و من عاشق بازی کردن در این تورنمنت معتبر بودم. می‌خواهیم به کار خود مان در این رقابت‌ها ادامه دهیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها