گواردیولا: آگوئرو دربی منچستر را از دست خواهد داد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعلام کرد سرخیو آگوئرو حداقل چهار بازی پیش روی این تیم از جمله دربی منچستر را از دست خواهد داد.

گواردیولا: آگوئرو دربی منچستر را از دست خواهد داد

پپ گواردیولا که تیم تحت‌ هدایتش فردا شب (سه‌شنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای شاختار دونتسک اوکراین است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت مهاجم آرژانتینی من‌سیتی که در بازی با چلسی دچار مصدومیت شد، گفت: آگوئرو احتمالاً چند هفته‌ای به دور از میادین خواهد بود، اما دقیقاً نمی‌دانم که او چقدر خانه‌نشین خواهد بود. او از ناحیه تاندون‌ عضلات ران پایش آسیب دیده است و چند بازی در کنار ما نخواهد بود. سرخیو دربی منچستر را از دست خواهد داد، اما نگرانی نداریم، چون در پست او، استرلینگ و ژسوس را داریم.

وی افزود: دیگر مصدومی در ترکیب‌مان نداریم. داوید سیلوا هم دچار گرفتگی عضله شده بود، اما اکنون وضعیت خوبی دارد. متأسفانه زینچنکو هم به دلیل مصدومیت مدتی در کنار تیم نبود. او بازیکنی فوق‌العاده حرفه‌ای است که می‌تواند در چند پست مختلف بازی کند، برای همین خوشحالیم که او را حالا در اختیار داریم. روی هم رفته ما هفته به هفته بهتر می‌شویم و بازیکنان در پست جدید خود بهتر می‌شوند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها