کورتوا شکست رکورد کیلور ناواس را

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود دریافت گلی زودهنگام مقابل سوسیه‌داد، رکورد همتای کاستاریکایی خود برای بسته نگه داشتن دروازه‌ را شکست.

کورتوا شکست رکورد کیلور ناواس را

به نقل از نشریه آ اِس اسپانیا، موفقیت شب گذشته (شنبه) رئال مادرید برای کسب پیروزی 3 بر یک مقابل سوسیه‌داد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بیش از همه برای تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی کهکشانی‌ها خوشحال کننده بود.

اگرچه او در همان دقیقه دوم بازی گل خورد اما همین دو دقیقه بسته ماندن دروازه رئال مادرید هم کافی بود که در رده ردیف ششم برترین دروازه‌بانان تاریخ کهکشانی‌‌ها از نظر طولانی‌ترین زمان بسته نگه داشتن دروازه‌اش قرار بگیرد.

با احتساب دو دقیقه بازی شب گذشته، مجموع دقایقی که کورتوا در این فصل کلین شین کرده است، از رکورد 534 دقیقه‌ای که کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی سابق کهکشانی‌ها به ثبت رساند یک دقیقه بالاتر رفت. ناواس که اکنون از دروازه پاری‌سن‌ژرمن محافظت می‌کند، در هفته‌های پایانی فصل 15-2014 تا هفته‌های ابتدایی فصل بعد از آن موفق به ثبت این رکورد شد.

ناواس در فاصله ماه می سال 2015 تا سپتامبر همان سال گلی دریافت نکرد تا اینکه سابین مرینو، بازیکن اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها