شاهرخ بیانی رمز شکست استقلال بر سپاهان را لو داد

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بازیکنان باهوش باشند و اجازه استفاده از توپ‌های بلند را به بازیکنان سپاهان ندهند می‌توانند تیم امیر قلعه‌نویی را هم شکست دهند.

شاهرخ بیانی رمز شکست استقلال بر سپاهان را لو داد

شاهرخ بیانی ، در خصوص عملکرد استقلال طی هفته‌های گذشته اظهار داشت: استقلال به روزهای اوج خودش نزدیک شده و اگر یادتان باشد من همان ابتدای فصل هم گفتم که این تیم می‌تواند به موفقیت برسد.

وی افزود: خوشبختانه با گذشت چند هفته از مسابقات استرس بازیکنان کمتر شد و انصافا استراماچونی هم در روند موفقیت تیم خیلی تاثیرگذار بوده است. او مربی جوانی است و می‌داند با بازیکنان جوان چگونه برخورد کند. استقلال هم بازی به بازی بهتر می‌شود و بازیکنان هم تا اینجا خوب کار کردند.

پیشکسوت آبی پوشان در پاسخ به این سوال که آیا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شود این تیم را مدعی قهرمانی دانست، گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صد درصد. استقلال این روزها خوب فوتبال بازی می‌کند و دوندگی و شکل تیمی آنها باعث شده تا روند رو به رشد شاگردان استراماچونی افزایش پیدا کند. البته من معتقدم در یکی دو پست این تیم نیاز به بازیکن دارد، ولی به نظر من آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

بیانی در خصوص اینکه استقلال هفته آینده بازی حساسی با سپاهان دارد،تصریح کرد: سپاهان جزو تیم‌های خوب امسال است و اگر بازیکنان استقلال باهوش‌تر باشند و توپ‌های بلند بازیکنان این تیم را بگیرند، می‌توانند سپاهان را هم شکست دهند. تیم امیر قلعه‌نویی جزو بهترین تیم‌های امسال است و اگر روی توپ‌های بلند سپاهان خوب کار کنند، حتی می‌توانند این تیم را هم شکست دهد.

کاپیتان سابق استقلال در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: استقلال این روزها روند خوبی دارد اما نکته‌ای در ذهنم باقی مانده که باید به آن اشاره کنم. از راه دور می‌فهمم که کشورم دچار مشکلات اقتصادی است و تقریبا تمامی کشور با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کند، اما ظاهرا تعدادی از بازیکنان بابت مطالباتشان گلایه‌هایی دارند. نمی‌دانم که آیا آنها مطالباتشان را گرفته‌اند یا نه، ولی حالا که استقلال رو به رشد است، بهتر است تیم با دست خودش وارد حاشیه نشود.

وی افزود: الان وقت آن است که بزرگترهای تیم به این مسائل ورود کنند. بازیکنان به قول معروف باید دندان روی جگر بگذارند و آرامش را از تیم نگیرند. الان بعد از گذشت 8 برد پی در پی هم مدیران باشگاه، هم پیشکسوتان و هم طرفداران آرامش دارند و نباید بازیکنان استقلال با دست خودشان این آرامش را برهم بزنند.

بیانی خاطرنشان کرد: بازیکنان چه بخواهند چه نخواهند سرانجام پولشان را می‌گیرند. الان دوره و زمانه‌ای شده که کسی نمی‌تواند پول کسی را بخورد. زمان ما خیلی راحت پولمان را نمی‌دادند، ولی الان هر بازیکنی طلب داشته باشد، اگر امسال پولش را نگیرد، سال بعد خواهد گرفت. من به بازیکنان استقلال توصیه می‌کنم شرایط تیم را درک کنند و الان باید فقط به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشند. وقتی تیم دچار حاشیه شود، طرفدار هم از حمایت سر می‌شود و به نظر من بزرگترهای تیم استقلال باید این مسائل را جمع کنند و اجازه ندهند بازیکنان به آن دامن بزنند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها