خاطره بازیکن سابق بلکبرن از باخت ۷ بر یک مقابل منچستریونایتد

یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال بلکبرن انگلیس خاطره‌ای جالب از باخت سنگین تیمش مقابل منچستریونایتد بعد از تلاش متفاوت سرمربی‌ وقت این تیم برای انگیزه دادن به مردانش روایت کرد.

خاطره بازیکن سابق بلکبرن از باخت ۷ بر یک مقابل منچستریونایتد

گائل ژیوه، مدافع فرانسوی سابق تیم فوتبال بلکبرن فاش کرد مضحک‌ترین خاطره دوران بازیگری‌اش به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای را زمانی که در بلکبرن تحت هدایت سم آلاردایس بازی می‌کرد، تجربه کرد. ژیوه در فاصله سال‌های 2009 تا 2013 برای بلکبرن - زمانی که این تیم در لیگ برتر انگلیس حضور داشت - در ایوود پارک زیر نظر آلاردایس بازی می‌کرد. در واقع این آلاردایس بود که ژیوه را از مارسی به انگلیس برد.

ژیوه اکنون خاطره‌ای جالب از آن روزها را بازگو کرده است. او فاش کرد که آلاردایس برای بازی شاگردانش مقابل منچستریونایتد از شیوه عجیب و غریب برای انگیزه دادن به بازیکنانش استفاده کرده است؛ پخش کلیپی مونتاژ شده از صحنه‌های دو فیلم‌ سینمایی «گلادیاتور» و «300».

ژیوه به نشریه اکیپ فرانسه گفت: ما خودمان را برای آن بازی گرم کرده بودیم و بعد به رختکن برگشتیم. وقتی داشتیم ساق‌بند‌های‌مان را می‌بستیم، آلاردایس صدای‌مان زد و گفت: «بچه‌ها، صبر کنید!» او سپس یک پروژکتور آورد و یک کلیپی مونتاژ شده از فیلم‌های گلادیاتور و 300 را برای‌مان پخش کرد. کلیپی از صحنه‌های جنگجویان شمشیر به دست. همه ما در رختکن یکصدا مانند سربازان شمشیرزن در هنگام حمله فریاد می‌زدیم. بعد از نیم ساعت 3 - صفر عقب بودیم و در نهایت هم بازی را 7 بر یک باختیم. بعد از بازی همگی فقط می‌خندیدیم. جنگجویان کاملاً از روی ما رد شده بودند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها