سولسشایر: گرین‌وود یکی از بهترین تمام‌کننده‌های منچستریونایتد است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از مهاجم ۱۷ ساله خود پس از درخشش مقابل آستانه قزاقستان در مرحله گروهی لیگ اروپا تمجید ویژه‌ای کرد.

سولسشایر: گرین‌وود یکی از بهترین تمام‌کننده‌های منچستریونایتد است

 اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته اول از مرحله گروهی لیگ اروپا در ورزشگاه اولدترافورد با ترکیب جوان با نتیجه یک بر صفر بر آستانه قزاقستان غلبه کرد، پس از این بازی در تمجید از زننده تنها گل تیمش در این دیدار گفت: گرین‌وود در خط حمله یکی از بهترین تمام‌کننده‌هایی است که ما داریم و خوشحالم که او توانست در این بازی گلزنی کند. مِیسون جلوی دروازه اعتماد به نفس بالایی دارد. او این قابلیت را دارد که از جناحین به دفاع حریف بزند و به مانند چیزی که در نیمه اول دیدیم با پای چپ به توپ ضربه بزند. میسون همچنین این توانایی را دارد که با نفوذ به دفاع حریف با پای راست خود شوت بزند، چیزی در که در نیمه دوم از او دیدیم. گرین‌وود از 100 درصد هم بهتر است.

سولسشایر که در این بازی بیشتر از جوانان خود استفاده کرد، در تمجید از عملکرد آنها اظهار داشت: اگر می‌خواهید بازیکن منچستریونایتد شوید باید جو موجود را مدیریت کنید. انجام اولین بازی آن هم در چنین ورزشگاهی و در چنین دیداری، کاری آسانی نیست، اما گرین‌وود موفق به گلزنی و باعث پیروزی ما شد، بنابراین ما از میسون راضی هستیم. من فکر می‌کنم آنخل گومس و تاهیت چونگ هم خودی نشان دادند. به نظرم این بازی فرصت فوق‌العاده‌ای برای بازیکنان جوان ما بود. اگر احساس کنیم که آنها آماده بازی نیستند، از آنها استفاده نخواهیم کرد. شما می‌بینید که آنها هنوز نیاز به زمان بیشتری برای بازی کردن دارند تا رفته‌رفته به ریتم لازم برسند. برخی از آنها این هفته مقابل وستهام بازی نخواهند کرد، اما در بازی هفته آینده مقابل راچدیل (در دور سوم از جام اتحادیه انگلیس) بازی خواهند کرد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ تصریح کرد: ما در این بازی در پاره‌ای از موارد تصمیمات خوبی در زمین نگرفتیم، منظورم سانترها و پاس‌های آخرمان و البته ضربات آخری که دروازه‌بان حریف آنها را مهار کرد. دروازه‌بان آستانه واقعاً خوب بود. در چنین بازی‌هایی باید در همان 20 دقیقه اولی کاری کنید که از پیروزی‌تان اطمینان حاصل کنید و سپس از بازی لذت ببرید. با این حال خوشحالیم که سه امتیاز این بازی را از آن خود کردیم.

سولسشایر در پایان در خصوص بازی روز یکشنبه شاگردانش در خانه وستهام در هفته ششم لیگ برتر انگلیس خاطرنشان کرد: ما خودمان را این هفته با دو بازی که داشتیم برای دیدار با وستهام آماده کردیم. بی‌صبرانه هم منتظر دو بازی پیش‌روی‌مان هستیم. روز جمعه ریکاوری خواهیم کرد و شنبه آماده‌سازی نهایی‌مان را برای تقابل با وستهام انجام خواهیم دادید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها