مورینیو پس از کسب اولین پیروزی: تاتنهام خوش‌شانس است

سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام، پیروزی این تیم در اولین بازی با هدایت او را حاصل تجربه فراوان او از کار در لیگ برتر انگلیس دانست.

مورینیو پس از کسب اولین پیروزی: تاتنهام خوش‌شانس است

تیم فوتبال تاتنهام امروز (شنبه) در اولین بازی‌اش زیر نظر ژوزه مورینیو، موفق شد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان خود وستهام را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

ژوزه مورینیو که هفته گذشته جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت سفیدپوشان لندن گرفت، پس از بازی به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: من تا قبل از آن که دو گل بخوریم (زمانی که تاتنهام 3 بر صفر پیش بود) واقعاً خوشحال بودم. تا آن زمان داشتیم خوب بازی می‌کردیم و بازی را در همان جهتی که در تمرینات‌ با بازیکنان گفته بودیم، پیش می‌بردیم. باید 4 بر صفر جلو می‌افتادیم و کار حریف را یکسره می‌کردیم. تیم ما خوش‌شانس است که من سال‌ها تجربه مربیگری در لیگ برتر را دارم. به واسطه همین تجربه بود که بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم حتی اگر تا دقیقه 85 ازحریف 3 بر صفر جلو بودیم، باز هم امکان دارد که نتیجه را از دست بدهیم پس نباید سهل‌انگارانه بازی کنیم.

مورینیو افزود: عوامل زیادی در افت‌مان در دقایق پایانی نقش داشت. احساساتی که تیم به خاطر وضعیتش در زمان سرمربی قبلی داشت، بازگشت بازیکنان ملی‌پوش از اردوی تیم‌های ملی‌شان و خشتگی آنها سبب شد که در 20 دقیقه آخر دچار افت شویم. با این حال مهمترین چیز این است که بازی را بردیم و اهمیتی ندارد که چگونه. بازیکنانم خوشحال هستند و این همان چیزی بود که من واقعاً می‌خواستم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها