زیدان: برد مقابل سویا بهترین بازی رئال مادرید از زمان بازگشت من بود

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است برد شب گذشته تیمش مقابل سویا، بهترین بازی تیمش از زمان بازگشتش به رئال بود.

زیدان: برد مقابل سویا بهترین بازی رئال مادرید از زمان بازگشت من بود

زین‌الدین زیدان که شاگردان شب گذشته (یکشنبه) در هفته پنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به لطف گل دقیقه 64 کریم بنزما با نتیجه یک بر صفر از سد سویا گذشتند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مووی استار» در پاسخ به این پرسش که «آیا این بهترین بازی تیم‌تان از زمان بازگشت شما به  رئال مادرید بود؟»، گفت: بله، این بازی بیشتر از هر بازی دیگر از زمان بازگشتم به رئال مادرید من را راضی نگه داشت. بازیکنان در زمین همگی به هم کمک کردند. ما لحظات دشواری هم در این بازی داشتیم، اما همبستگی بازیکنان در آن لحظات کاملاً قابل مشهود بود. بازی در رامون سانچس پیسخوان سخت است.

سرمربی رئال مادرید در خصوص عدم تأثیرگذاری ادن اِزار، خامس رودریگس و گرث بیل در فاز هجومی رئال در این بازی اظهار داشت: می‌دانیم که می‌توانیم خطراتی روی دروازه حریف خلق کنیم اما عملکرد دفاعی تمامی اعضای تیم عامل کلیدی در پیروزی ما مقابل سویا بود. اِزار، خامس و بیل هم تلاش زیادی در فاز دفاعی کردند. در بازی‌های سخت اینچنینی، همه باید در امر دفاعی به تیم کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم. ما عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. ما در طول 90 دقیقه عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتیم و به بازیکنانم هم بابت این برد تبریک می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها