بختیاری‌زاده: تیم ملی برای بازیهای سخت آماده نشد

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران گفت: تساوی بحرین و عراق شانس دوباره‌ای بود که به ایران داده شد و تیم ملی باید از این شانس نهایت استفاده را ببرد.

بختیاری‌زاده: تیم ملی برای بازیهای سخت آماده نشد

سهراب بختیاری زاده با بیان اینکه تساوی عراق و بحرین را باید به فال نیک گرفت و آن را شانس دوباره‌ای برای فوتبال ما دانست گفت: امیدوارم فوتبال ملی با درس گرفتن از اتفاقات گذشته و تجربه اندوزی، بتواند از این شانس دوباره استفاده کند و در نهایت به جام جهانی راه یابد.

وی افزود: تیم ملی ما برای بازیهای سخت مقابل امثال عراق و بحرین آماده نشده بود. هرچقدر عراقی‌ها این بازیها را جدی گرفتند، تیم ملی‌ما آن را جدی نگرفته بود. همین که با حداقل جلسه تمرینی به این دیدار رفتیم نشان می‌داد که کار را خیلی جدی نگرفتیم.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: به اعتقاد من تیم ملی پیش از این که به بحرین و عراق ببازد، به خودش باخت و برنامه ریزی‌های نه چندان حرفه‌ای که برای آن صورت گرفت. تیم ملی ما آنقدر که درگیر شایعات و اخبار تایید نشده‌ای مثل استعفای سرمربی، مشکلات مالی در عدم پرداخت حق و حقوق ویلموتس و غیره بود، به فکر آماده شدن برای بازی با بحرین و عراق نبود.

بختیاری زاده تاکید کرد: الان شانس دوباره‌ای به ما روی کرده و باید از این شانس استفاده کنیم. اگر این چندماهی که فرصت داریم را با همین سبک و سیاق سپری کنیم، در مرحله برگشت هم همین آش خواهد بود و همین کاسه و هیچ اتفاق خاصی برای ما نخواهد افتاد. اما اگر تغییر رویه بدهیم، می‌توان به پیروزی در هر چهار بازی و صعود از این گروه امیدوار بود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها