ارتش تک نفره دنیزلی در تراکتور

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بدون آنالیزور و دستیار ایرانی هدایت این تیم تبریزی را برعهده دارد.

ارتش تک نفره دنیزلی در تراکتور

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور بدون دستیار ایرانی و آنالیزور این تیم تبریزی را برابر حریفان در لیگ برتر هدایت می‌کند و نتایج اخیر این تیم تبریزی نشان می‌دهد که حضور یک مربی با دانش ایرانی در کنار دنیزلی احساس می‌شود.  

ساکت الهامی در ابتدای فصل  به تراکتور پیوست و حتی مورد تایید دنیزلی قرار گرفت، اما این مربی با اعتراض‌های هواداران از این تیم تبریزی کنار گذاشته شد و  مسئولان تراکتور جایگزینی هم برای این مربی انتخاب نکردند و دنیزلی بدون دستیار ایرانی به کارش در تراکتور ادامه می‌دهد.  

البته دنیزلی بیان کرده که قرار بود اول فصل یک آنالیزور به این تیم اضافه شود، اما این اتفاق رخ نداد و هواداران نگران این موضوع نباشند چرا که خودم به تنهایی حریفان  را به طور کامل آنالیز و بررسی می‌کنم و یکی از دوستان هم در آنالیز به من کمک می‌کند.  

به هر حال نبود آنالیزور و کمک مربی در تیم تراکتور باعث می‌شود که توان دنیزلی را بگیرد و شاید این مربی اعتراض نکند، اما کمتر تیمی در دنیا پیدا می‌شود که بدون آنالیزور و دستیار باشد.  

همچنین هر مربی نیاز به دستیاران و آنالیزور‌های به روز و بادانش در کنار خود احساس می‌کند و از زمانی که ماشین سازی، تیم همشهری تراکتور یک کمک مربی به کادر فنی خود اضافه کرد، نتایج این تیم تبریزی بهتر از قبل شد و به طوری که در ۵ بازی اخیر خود  فقط ۴ گل دریافت کرده و بازی‌های اصولی و با برنامه از این تیم شاهد هستیم.  

با این حال باید دید دنیزلی تا چه زمانی بدون دستیار ایرانی و آنالیزور به کارش در تراکتور ادامه می‌دهد؟!

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها