پرداخت مالیات فدراسیون فوتبال تکذیب شد

خزانه دار فدراسیون فوتبال بحث پرداخت اصل مالیات این فدراسیون و باز شدن حساب‌های مالی آن را تکذیب کرد.

پرداخت مالیات فدراسیون فوتبال تکذیب شد

با توجه به پر نشدن اظهار نامه مالیاتی فدراسیون فوتبال از سال ۸۸ تا ۹۵ این فدراسیون، باید ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کند و از طرفی اداره کل امور مالیاتی شهرستان شمیرانات هم به دلیل قصور در پرداخت مالیات بر عملکرد فدراسیون فوتبال، حساب‌های این مجموعه را مسدود کرده است.

لحظاتی پیش برخی رسانه‌ها از پرداخت اصل مالیات فدراسیون و سازمان لیگ خبر داده و اعلام کردند مسئولان ۲ فدراسیون از اداره کل امور مالیات درخواست کرده اند جرائم این مالیات را کاهش بدهند.

با این وجود علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: ما تاکنون برای پرداخت اصل مالیات اقدامی نکرده این و حتی برای این موضوع به هیئت ۲۵۱ مکرر سازمان مالیات هم اعتراض زده ایم. البته درباره سازمان لیگ تا جایی که من اطلاع دارم مسئولان این سازمان می‌توانند با پرداخت حدود ۱۰۰ میلیون تومان جریمه مالیاتی حساب‌های سازمان لیگ را باز کنند که این امر در مرحله انجام است. وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای که به وزیر اقتصاد و دارایی ارسال کرده قید کرده است با توجه به معافیت مالیاتی فدراسیون و باشگاه‌های ورزشی، مدیران اداره مالیات از اجرای احکام مالیاتی فدراسیون‌ها جلوگیری کنند که ما هم طبق همان نامه در حال حاضر اعتراض خود را مطرح کرده ایم.

با این حساب همچنان حساب‌های فدراسیون فوتبال مسدود است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها