پیش بازی نبرد پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان

در اولین دیدار هفته یازدهم دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم می‌روند

پیش بازی نبرد پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان

رقابتهای لیگ برتر، پس از برگزاری بازیهای ملی از سر گرفته می‌شود و در یکی از مهم‌ترین بازیها پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان دیدار خواهد داشت. نفت مسجدسلیمان در لیگ امسال شگفتی‌ساز بوده و یکی از دو تیم بدون شکست این فصل است. البته این بی‌شکستی بیش از هر چیز مدیون تعداد تساوی بالای این تیم است. نفت مسجدسلیمان تنها تیم تاریخ لیگ برتر که در ۱۰ هفته ابتدایی ۸ تساوی داشته است. پرسپولیس هم با یک تساوی کم‌تساوی‌ترین لیگ این فصل است.

و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ۴ بار با یکدیگر روبه‌رو شدند که هر ۴ مسابقه به تساوی انجامیده است و باید دید بالاخره جدال این دو تیم برنده خواهد داشت یا خیر. نفت مسجدسلیمان یکی از دو تیمی است که پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برترهیچ وقت برابر آن به پیروزی نرسیده است. سرخپوشان مقابل هر تیمی که در لیگ برتر بیش از ۴ بار دیدار داشته‌اند حداقل یک بار طعم برد را چشیده‌اند.

هر دو تیم با فرم دفاعی خوبی پا به این میدان می‌گذارند، پرسپولیس در ۳ بازی گذشته و نفت مسجدسلیمان در ۴ دیدار اخیر خود گل نخورده است. کلاً بازی‌های این تیم با ۱.۲ گل در هر بازی کم گل‌ترین بازیهای لیگ این فصل بوده است. مهدی تارتار که در زمان بازیگری برای پرسپولیس بازی کرده است در جدال‌های اخیر خود برابر پرسپولیس موفق نبوده و در ۶ مصاف گذشته موفق به پیروزی نشده و در ۵ تقابل قبلی در ۴ بازی بازنده از زمین خارج شده است. تیم تارتار در نیمه دوم نمایش متفاوتی نسبت به نیمه اول داشته این تیم در نیمه اول هیچ وقت برنده به رختکن نرفته ولی در نیمه دوم هم هرگز بازنده نبوده است.

تارتار تنها پرسپولیسی سابق نفت مسجدسلیمان نیست و ۳ بازیکن این تیم قبلاً سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند که جذاب‌ترین رویارویی جدال سوشا مکانی با پرسپولیس است. هر چند که از آخرین مصاف سوشا مکانی با پرسپولیس ۶ سال می‌گذرد ولی این دروازه‌بان ۱۹ گل از پرسپولیس دریافت کرده و دروازه‌اش بیش از پرسپولیس مقابل تیم دیگری باز نشده است.

پرسپولیس با ۱۹ امتیاز در رتبه سوم جدول است و در صورت کسب پیروزی می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند. نفت مسجدسلیمان هم در رده هشتم جای دارد و به دنبال تحکیم موقعیت خود در میانه‌های جدول است. پرسپولیس در این مسابقه، فرشاد احمدزاده و گابریل کالدورن را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد.

نتیجه ۵ بازی آخر:

پرسپولیس: برد، مساوی، برد، برد، باخت 

نفت مسجدسلیمان: مساوی، مساوی، مساوی، برد، برد

بازی هفته گذشته:

پرسپولیس: فولاد ۰ – ۱ پرسپولیس 

نفت مسجدسلیمان: نفت مسجدسلیمان ۰ –۰ نساجی

بهترین گلزن:

پرسپولیس: علی علیپور با ۳ گل

نفت مسجدسلیمان: حامد نورمحمدی با ۲ گل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها