هواداران در بازی با پرسپولیس فقط سپاهان را تشویق کنند

سرپرست سپاهان گفت: دو موقعیت صددرصد ما مقابل نفت مسجد سلیمان آفساید اعلام شد که کارشناسان تلویزیونی هم این را اعلام کردند و همه مردم هم دیدند.

هواداران در بازی با پرسپولیس فقط سپاهان را تشویق کنند

رضا فتاحی  در مورد بازی روز گذشته سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی دیروز بازی خوبی بود و بچه‌های ما زحمت خودشان را کشیدند اما حریف فقط دفاع می‌کرد. ما طبق آمار 4-3 موقعیت صددرصد گل داشتیم، حدود 600 پاس دادیم که حدود 80  درصد پاس‌های ما سالم بود اما تیم حریف موقعیتی نداشت. آن‌ها یازده نفره دفاع می‌کردند و در صحنه‌‌های مختلف هم یکی دو دقیقه روی زمین می‌خوابیدند. 

فتاحی در ادامه گفت: این فوتبال نیست. در هر صحنه‌ای دروازه‌بان حریف خودش را روی زمین می‌انداخت. ما برای سوشا مکانی آرزوی سلامتی داریم او در جریان بازی مصدوم شد و بعد از بازی هم او را به بیمارستان بردند. سوشا در بازی دیروز یک سوپراستار بود. در کل حریف فقط دفاع می‌کرد و ما نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما قول می‌دهیم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم. 

سرپرست سپاهان درمورد داوری مسابقه دیشب گفت: طبق آیین‌نامه ما نباید درمورد داوری صحبت کنیم. داور وسط  مشکلی نداشت اما دو موقعیت صددرصد ما آفساید اعلام شد که کارشناسان تلویزیونی هم این را اعلام کردند و همه مردم هم دیدند. به هر حال اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و ما امیدواریم این اشتباهات در بازی‌های بعدی کمتر و کمتر شود. 

وی درمورد استقبال کم هواداران سپاهان از این بازی گفت: با توجه به فروش الکترونیکی بلیت بازی‌ها کمی طول می‌کشد تا سیستم جدید جا بیفتد. در حال حاضر سایتی که برای فروش بلیت در نظر گرفته‌ایم یکی از راحت‌ترین سامانه‌ها است که هواداران می‌توانند شماره همراهشان را بدهند و برای آنها پیامک ارسال می‌شود. کمی طول می‌کشد تا هواداران با این سیستم هماهنگ شوند. از هوادارانی که دیروز آمده بودند تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در بازی‌های بعد هواداران بیشتری برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند تا ما هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی درخصوص شرایط و روحیه تیمی سپاهان گفت: شرایط و روحیه خیلی خوبی داریم. با اینکه بازیکنان تیم از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند اما این بازی تمام شده و باید خودمان را برای بازی روز پنج‌شنبه مقابل پرسپولیس آماده کنیم. سرمربی تیم دیروز پس از مسابقه با بازیکنان صحبت. دیروز خیلی خوب بازی کردیم. انشاءاله پنج‌شنبه هم بازی خوبی برگزار شود که همه از دیدن آن لذت ببرند.  تیم ما در حال حاضر 8 امتیاز دارد و در رتبه دوم جدول قرار داریم. قول می‌دهیم در ادامه نتایج بهتری بگیریم تا انشاءاله آنچه که خواسته و آرزوی هواداران سپاهان و همه ما است برآورده شود. 

سرپرست سپاهان درمورد اینکه آیا نگران حاشیه‌‌های بازی مقابل پرسپولیس نیستند گفت: به اعتقاد من حاشیه‌ها از روی سکو به وجود می‌آیند با تدابیری که باشگاه و کانون هواداران ما در نظر گرفته‌اند  امیدواریم تنشی روی سکوها بوجود نیاید و هم تماشاگران سپاهان و هم تماشاگران پرسپولیس شاهد یک بازی خوب باشند. ان شاءالله در این بازی مشکلی بوجود نمی‌آید. اگر در زمین مسابقه اتفاقی نیفتد روی سکوها نیز تنشی بوجود نمی‌آید چرا که فوتبالیست‌ها در طول 90 دقیقه می‌جنگند و بعد از آن مشکلی نیست. از هوادارنمان هم می‌خواهیم فقط تیم خودمان را تشویق کنند و به مسائل دیگر کاری نداشته باشند. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها