معتمدی: نیاز باشد نیم‌فصل بازیکن می‌گیریم

سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی گفت: امیدوارم در ادامه فصل نتایجی را که داشتیم جبران کنیم.

معتمدی: نیاز باشد نیم‌فصل بازیکن می‌گیریم

مهسا معتمدی  درباره نتایجی که تیمش در 2 هفته اخیر لیگ برتر هندبال داشته، اظهار داشت:هر تیمی بالا و پایین دارد و ممکن است یک روز، روز ورزشکار یا تیم نباشد اما همه بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

وی درباره تساوی تاسیسات مقابل سپاهان در هفته چهارم، گفت: بازی خوب و پایاپایی بود اما بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم. ما 2 هفته استراحت داریم و این وقفه‌ای که افتاد کمک می‌کند تا ضعف‌ها را پوشش دهیم. تا پایان فصل اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و ما هم تلاش می‌کنیم به هدفی که ابتدای فصل برای خودمان تعریف کرده‌ایم برسیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی، درباره اینکه فکر می‌کنید در نیم‌فصل احتیاجی به جذب بازیکن داشته باشید، عنوان کرد: باید بررسی کنیم، اگر نیاز باشد این کار را انجام می‌دهیم اما فعلا در این باره صحبتی با مدیریت باشگاه نداشته‌ایم.

معتمدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر وضعیت مالی تیم، خاطرنشان کرد: باشگاه قبل از شروع فصل 20 درصد به بازیکنان پرداختی داشت و ما از لحاظ مالی مشکلی نداریم. مسئولان باشگاه از ما حمایت همه جانبه داشته‌اند.

وی در ادامه صحبت‌هایش درباره داوری‌های لیگ تا هفته چهارم، گفت: البته اشتباهاتی هست اما داوری خوب بوده است، از طرفی تیم باید آنقدر خوب بازی کند که بحثی در خصوص داوری مطرح نشود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها