قهرمان لیگ دسته اول بدون یک بُرد در لیگ !!

نبردن گل‌گهر بعد از هشت بازی در لیگ، زودتر از پایان نیم‌فصل زنگ خطر جدی را برای مدیریت و تماشاگران این تیم به صدا درآورده است.

قهرمان لیگ دسته اول بدون یک بُرد در لیگ !!

هر تیمی که از دسته پایین‌تر به سطح اول فوتبال صعود می‌کند برای فصل اول حضورش، پس از آغاز ماراتن لیگ برتر، تماشاگران، مربیان و مدیریت باشگاه تازه لیگ برتری، بقا در لیگ و رضایت تماشاگران را مهم‌ترین هدفشان عنوان می‌کنند.

 این نکته را مربی پیشین تیم گل‌گهر سیرجان در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور سازی نیز اعلام کرد، وینگوبگوویچ در نشست خبری گفت: «مهم‌ترین هدف ما ماندن در لیگ برتر است».

گل‌گهر از جمله تیم‌های لیگ یکی بود که تقریبا هیچ وقت مشکلات مالی نداشته است اما حالا در لیگ برتر داستان فرق می‌کند.

تیم گل‌گهر سیرجان بعد  از یک فصل رؤیایی در دسته یک با 58 امتیاز یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان جام آزادگان شد و مقتدرانه به لیگ برتر صعود کرد، این صعود با اقتدار بیش از پیش همه فوتبال‌دوستان استان را به این تیم امیدوار کرد   اما اکنون با گذشت 9 هفته از لیگ برتر، گل‌گهر با یک بازی کمتر که مقابل تیم قدرتمند شهرخودرو است به ته جدول نزدیک است و تنها از شاهین بوشهر بحران‌زده بهتر نتیجه گرفته و حتی در شهر سیرجان هم قادر به بردن رقبا نیست.

 این تیم ریشه‌دار سیرجانی که با وینگوبگوویچ به لیگ برتر صعود کرده بود پس از گذشت 6 هفته و نتایج ضعیف سریع‌تر از هر تیم لیگ برتری دست به تغییر سرمربی زد و مجید جلالی کهنه‌کار را جایگزین وی کرد، جلالی در دو بازی که روی نیمکت گل‌گهر نشسته یک مساوی و یک باخت کسب کرده است.

نبردن گل‌گهر بعد از هشت بازی در لیگ، زودتر از پایان نیم‌فصل زنگ خطر جدی را برای مدیریت و تماشاگران این تیم به صدا درآورده است که این تیم با آن همه تلاش و هزینه فقط یک فصل در لیگ برتر باشد.

جلالی منظم و بابرنامه تیم را تمرین می‌دهد

حیدر افسری مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط کلی تیم اظهار داشت: با اضافه‌شدن سرمربی جدید یک نیروی تازه به تیم تزریق شده و این در تمرینات تیم کاملا مشهود است، جلالی منظم و بابرنامه تیم را تمرین می‌دهد.

وی بیان داشت: سرمربی جدید برای هماهنگی تیم و پیاده‌کردن تفکراتش بدون تردید به یک بازه زمانی نیاز دارد، جلالی که 10 روز است در تمرین تیم شرکت می‌کند اما شیوه بازی در این دو هفته‌ای که او روی نیمکت بوده به‌خصوص در بازی با سپاهان نمایان‌گر تغییرات مثبتی در تیم بوده است.

مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر در خصوص محل برگزاری تمرینات تیم گل‌گهر افزود: ما  در سیرجان زمین تمرین مناسبی نداریم برای بازی‌های خارج از خانه چهار یا پنج روز در تهران تمرین می‌کنیم و سپس از تهران به زمین میزبان می‌رویم ولی در هفته‌هایی که سیرجان بازی داریم برمی‌گردیم و سیرجان تمرین می‌کنیم.

وی عنوان کرد: گل گهر سیرجان جزء باشگاه‌هایی است که به تعهداتش کامل عمل کرده است و تیم ما جزء معدود تیم‌های لیگ برتری است که با همت مدیران ارشد گل‌گهر هیچ مشکل مالی در تیم ندارد و در این زمینه جای هیچ حرف و حدیثی نیست.

افسری در خصوص برنامه نیم‌فصل دوم تصریح کرد: زمان زیادی تا نیم‌فصل لیگ برتر مانده اما قطعا با نظر سرمربی برای تقویت تیم برای نیم‌فصل دوم چند بازیکن به جمع ما  اضافه می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها