کالدرون در خصوص انتخاب زمین تمرین تصمیم می‌گیرد

سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازدید از چند زمین چمن در تهران و خارج از آن نظر نهایی خود را درباره تغییر محل تمرین اعلام خواهد کرد.

کالدرون در خصوص انتخاب زمین تمرین تصمیم می‌گیرد

مشکلات زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی و بی‌کیفیت بودن آن در چند وقت گذشته باعث شده تا گابریل کالدرون نسبت به شرایط زمین معترض شود و حتی در مصاحبه روز گذشته خود در این باره گلایه‌هایش را در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح کرد.

گلایه کالدرون مربوط به روزهای اخیر نیست بلکه این مربی آرژانتینی حدود دو ماهی می‌شود که از شرایط زمین چمن رضایت ندارد. در پی این مسئله مسئولان باشگاه پرسپولیس چند زمین تمرین را در تهران و اطراف آن به او معرفی کردند و دستیاران این مربی آرژانتینی با حضور در این زمین‌ها، از چمن و امکانات آن دیدن کرده‌اند.

دستیاران کالدرون از زمین‌هایی در تهران و خارج  شهر بازدید کردند و گزارش‌های خود را به وی اعلام کردند اما هنوز تصمیم‌گیری نهایی برای تغییر محل تمرینات سرخپوشان اتخاذ نشده است.

کالدرون به مسئولان باشگاه اعلام کرده که تصمیم‌گیری نهایی درباره زمین به عهده خود او خواهد بود و به همین خاطر قرار است این مربی آرژانتینی از زمین‌هایی که دستیارانش بازدید کرده دیدن کند تا تصمیم نهایی توسط خود او اتخاذ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها