بدهی ۳/۵ میلیاردی فدراسیون فوتبال به آژانس هواپیمایی تکذیب شد

خزانه دار فدراسیون فوتبال بدهی ۳/۵ میلیاردی این فدراسیون رابه آژانس هواپیمایی تکذیب کرد.

بدهی ۳/۵ میلیاردی فدراسیون فوتبال به آژانس هواپیمایی تکذیب شد

علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره بحث بدهی ۳/۵ میلیارد تومانی این فدراسیون به یک آژانس هواپیمایی بیان کرد: این شرکت متعلق به فردی با نام زارع است و البته حدود ۲۵ سال است که با فدراسیون همکاری می‌کند. هرچند مبلغ بدهی این اندازه نبوده و از سه و نیم میلیارد خیلی کمتر است.

او افزود: هرچند فدراسیون در سال‌های اخیر با این آژانس همکاری کمتری داشته است، اما همچنان برخی سفر‌های تیم‌های ملی از طریق آژانس مذکور انجام شده است.

سلیمانی درباره اینکه آیا شرکت هواپیمایی تاکنون شکایتی از فدراسیون داشته است یا خیر، گفت: به هیچ وجه این آژانس از فدراسیون شکایت نکرده و مطالباتی دارد که ما هم سعی داریم این پول را پرداخت کنیم. حتی همین امروز (چهارشنبه) با مدیرعامل آژانس صحبت کردم.

او درباره ساز و کار تهیه بلیت پرواز‌های ملی پوشان کشورمان از طریق آژانس‌های هواپیمایی بیان کرد: ما دست کم از سه شرکت برای پرواز‌های مان استعلام می‌گیریم و هر شرکتی قیمت کمتری داشته باشد همان را انتخاب می‌کنیم. قرار است تیم ملی برای بازی با بحرین با هواپیمای متعلق به هواپیمایی تابان به این کشور برود که قیمت آن برای فدراسیون به صرفه‌تر است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها